פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בבקשת ויזה לארהב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב ויצמן תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שילמתי לסוכנת נורית דור כדי שתטפל בבקשת הויזה שלי,נורית אמרה שעלי לשלם טופס אחד בדואר, כשהגעתי לשגרירות ולאחר שעמדתי בתור סיזיפי כשעה וחצי נאמר לי שחסר לי טופס משלוח חפצים שהיה עלי לשלמו בדואר, דבר שלא נאמר לי עיי נורית,הייתי צריכה לעזוב את התור לצאת ולחפש סניף דואר לעמוד שוב בתור לשלם ולחזור לשגרירות ושוב לעמוד בתור הארוך,בתגובה אמרה נורית שלא ידעה על הטופס הנל , כשעמדתי שוב בתור והגעתי לפקיד סוף סוף אמר הפקיד שטופס הברקוד רשום הונדורס במקום תל אביב דבר שהביא שוב להרחקתי מהתור עד שתפתר הבעיה,פתרון הבעיה נמשך זמן רב, לאור זאת שהיתי בשגרירות כ5 שעות נגרמה לי עוגמת נפש רבה וביטול תוכניותי , פניותי למנכל למר רוני אברמסון לא הניבו תשובה ברורה ומספקת
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה