פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופ"ש שנהרס בעקבות יחס עובדי המלון לאורחים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הגענו 2 זוגות לבלות סופ"ש בבית המלון "אמבסדור" באילת. הזוג השני (משפחת דמתי) הגיע גם עם בנם הפעוט בן השלוש. הובטח לנו חדר לזוג + חדר משפחה.
בתחילה (יום חמישי) קיבלנו 2 חדרים זוגיים ב"גני אמבסדור" (ליד הבריכה) בקומת קרקע והלכנו להתלונן בקבלה. לאחר מכן הועברנו לקומה אחת מעל לשני חדרים זוגיים שבאחד מהם פתחו כורסא רעועה מאוד שתשמש מיטה לילד בן השלוש. לאחא כמה דקות - החל רעש נורא מלמטה והסתבר שעשו שיפוצים ממש מתחת לחדרים מול מועדון הצלילה. שוב התקשרנו לקבלה להתלונן ובתחילה הפקידה לא רצתה כלל לומר לי מאיזה שעה עד איזו שעה השיפוצים יתבצעו ולאחר שהתעקשתי כמה פעמים, הודיעה לי שהשיפוצים מתבצעים משעות הבוקר עד הצהריים גם ביום שישי (עם שעתיים הפסקה בצהריים, ממש תודה רבה). לאורך כל היום טירטרו אותנו מהקבלה בטלפונים שמנסים לסדר, עד שב - 23:00 הועברנו לחדרי משפחה (סופסוף).
היום הראשון היה זוועה.
ביום שישי הכל התנהל על מי מנוחות, וביום שבת התחילה חגיגה נוספת: קיבלנו הודעה בבוקר שבגלל כל עוגמת הנפש שנגרמה לנו אנו יכולים לצאת מהמלון ב - 17:00 ולא ב - 14:00 כמו כל שאר אורחי המלון. שמחנו באותו רגע, ואז לקראת הצהריים (בערך ב - 13:30) קיבלנו טלפון המזכיר לנו כי אנו צריכים לעזוב את המלון ב - 14:00, הסברנו לפקידה שנאמר לנו שאנו עוזבים אחה"צ, היא הודתה בטעותה והתנצלה. כשעה אח"כ, שוב קיבלנו טלפון מהקבלה המזכיר לנו שהיינו צריכים לעזוב, ושוב הסברנו לפקידה ושוב התנצלה על טעותה.
בסביבות 15:30 הגיע אלינו לחדר קצין ביטחון והפציר בנו לצאת מהחדר שכן כבר היינו מזמן צריכים לעזוב. כבר מאוד כעסנו על חוסר התקשורת בין העובדים והטירטורים שעברנו ורק רצינו לברוח. מילאנו משוב מאוד לא מחמיא למלון, ואכן התקשרו זמן מה לאחר מכן לברר מה קרה ומדוע לא נהננו אך לא ממש יכולתי לדבר באמצע יום עבודה ומאז לא חזרו אלי.
מיותר לציין שלמלון הזה אנו לעולם לא נחזור, סופ"ש היה הרוס, חזרנו עצבניים ומרומים במקום להרגיש שחזרנו מחופשה.
אני דורשת החזר כספי !!! אנו אנשים שעובדים קשה וחסכנו כמה חודשים כדי לצאת לחופשה שכלל לא נהננו ממנה !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי פתרון נדרש :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה