יחס מחפיר של העובדת מירב |
נושא התלונה: |
יום שני 28 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
כתובת: |
קניון גירון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום .
כלקוחה קבועה שלכם אשר נהנית מהמוצרים אותם אני רוכשת בחנויות הרשת ,נתקלתי בהתנהגות שאינה הולמת ,ע"י מוכרת בשם מירב,אתמול נגשתי לחנות בקניון גירון באשקלון והתבוננתי במכנסיים שלפתי זוג אחד ופתאום שמעתי את המוכרת קוראת "היי את את " פניתי לעברה כדי להבין מה היא רוצה ואז אמרה שהיא סידרה (צילמה)את הסטנד...לא הבנתי מה רצתה ושאלתי אותה מה היא רוצה בדיוק ענתה "שלא תבלגני כי סידרתי שם "הייתי נבוכה ושאלתי אותה אם היא רצינית ,אמרה שכן "אל תבלגני"יצאתי מבויישת מהחנות הנחתי את המכנסיים אותם התכוונתי למדוד בתחושה קשה מאד ,לקח לי זמן להתעשת חזרתי לחנות לשאול לשמה ,שאלה "למה" עניתי לה שההתנהגות שלה אינה הולמת ואני מתכוונת לדווח לממונים עליה , ואז מסרה את שמה.
אני רואה בהתנהגות זו את ההיפך ממה שנדרש עובד חנות שאמור לעשות את מירב מאמציו שהלקוח יהיה מרוצה ושהשרות יהיה אדיב .
אי לכך ברצוני שאותה עובדת תטופל באופן ראוי וכן תתנצל בכתב על התנהגותה המחפירה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|