פרטי התלונה

תלונות מלון מימון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע על רמת המלון תוך שימוש בסיסמאות שקריות והולכת שולל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צה"ל 4 זכרון יעקב 30900 כתובת:
תיאור הבעיה:
בערך ב20.12.05 פניתי למלון בית מימון בזכרון יעקב ושאלתי על אפשרות להזמין שני חדרים למוצ"ש 31.12.05 , הסברתי בהזמנה כי מדובר בזוג זקנים ואמא עם ילד בן שבע ותינוקת בת שנה וחודשיים. נאמר לי שאין בעיה ונקבל את החדרים עם צאת השבת, לדרישת המלון מסרתי את פרטי כרטיס האשראי של להבטחת ההזמנה. בתוכנית היה לחגוג בהזדמנות זאת את יום הולדתו של הנכד במלון.
מאחר והיינו צריכים לחכות לצאת השבת נאלצנו להעביר את היום בטיולים ללא אפשרות לנוח, רצינו לנצל את השבת גם לטיולים. התברר בשיחה טלפונית שחדר אחד יהיה מוכן יותר מוקדם ולכן החלטנו להגיע למלון.
וכשהגענו למלון רבה היתה אכזבתינו, החניה היתה רחוקה מהמלון.לא היתה מעלית בכניסה למלון אלא מדרגות רבות עד הכניסה גם בין הקומות לא היתה מעלית וזה שמדובר בשני סבים ותינוקת בת שנה וחודשיים בעגלת תינוקות, איך
נכנסים למלון? (המלון בנוי על צלע הר) לאחר טיפוס בהרבה מדרגות איני זוכר כמה, נכנסנו למלון והתברר שאין באמת מעלית. נשלח אומנם סבל לסחוב את המזוודות מהמכונית אבל אני הייתי צריך לטפס במדרגות מספר פעמים וזה כאשר אני סובל ממחלת לב ואשתי לאחר שבר בירך. והתינוקת עם העגלה?
מאחחר והחשיך, והיינו מאד עייפים החלטנו להשאר לילה אחד, ואכן קיבלתי את החדר המוכן והכנסתי את המזודות לחדר ורציתי לנוח,נכנסתי לשרותים כדי להסתדר ולהתקלח וכאן התחילה להתגלות התרמית, אין פתח איורור לשרותים.
ניסיתי להתקלח והוילון מהפלסטיק הדביק נדבק אלי ולא הרפה, נאלצתי לעמוד על רצפה חשופה, המתקן של המקלחת גלש כל הזמן למטה ונאלצתי להחזיקו ביד אחת, והטמפרטורה של המים השתנתה כל הזמן באופן עצמאי. לאחר המקלחת
המפוקפקת רציתי לשכב לנוח והתברר שהמיטה קצרה והמזרון בשיפוע שגורם ליפול מהמיטה. כאן פקעה סבלנותי ולא יכולתי לעבור לסדר היום, ניגשתי לפקיד הקבלה והודעתי לו שאני לא מוכן לקבל רמה כל כך נמוכה של מלון מוזנח כמו זה.
לאחר שהמשפחה ראתה את החדרים הצטרפו לדעתי כי רימו אותנו ואין אנו יכולים להיות במלון ללא מעלית וללא אמבטיה לתינוקת וזאת לאחר שציינו כי אנו באים עם תינוקת בת שנה וחודשיים, יכלו לומר לנו שאין מעלית ואין אמבטיה.
המלון הודיע לי כי אם אני עוזב הוא מחייב אותי עבור שני בחדרים ללילה אחד בסך 760 ש"ח וזאת לאחר ויכוח שבו הוא רצה לחייב עבור שני הלילות, ברור שלא הסכמתי.
אני רוצה להפנות תשומת לבכם לפרסומת של המלון באתר של התאחדות המלונות בישראל,"מלון קטן בסגנון אירופי כפרי" באירופה מזמן היו שוללים ממנו את הרשיון. בתיאור החדר הם מזכירים בין השאר מקלחון שלא היה, במקומו היה וילון מטונף.מקרר קטן קומקום חשמלי ופינת קפה שלא היו. כמו כן מיטה לתינוק שבמקומה סופק לול לתינוקת. ובקשר לאמבטיה לתינוקת נענינו ש"אנשים מביאים איתם אמבטיה". הייתם מאמינים? הם מזכירים גם ערכת קפה שלא היתה.
אין במקום לובי שאפשר לשבת בו אם לא רוצים לצאת מהמלון או להשאר סגורים בחדר. ובנוסף, הודיעו לנו שהדלתות ננעלות בשעה תשע בערב ולא יהיה מי שיפתח את הדלת, נתנו לנו סיסמה להקיש כדי להכנס.
בקיצור , הוליכו אותנו שולל ע"י פרסומת שקרית תוך העלמת מידע כי אין מעלית ואין אמבטיה, גם לא שאלו אם אין נכה במשפחה שלא יוכל להכנס למלון.
עזבנו את המלון וחזרנו הביתה עייפים ומאוכזבים כשהנכד בוכה מאכזבה על כי לא קיימנו את יום ההולדת שלו כפי שתכננו.
אני דורש החזר של הסך 760 ש,ח וכן מכתב התנצלות על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.


כספי סוג הנזק :

מלון מימון שירות לקוחות

, תגובה:
א. מימון - מנהל שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פניתכם.
המלון מנוע מלדון בענינהם הפרטיים של אורחיו עם צד שלישי.
מכתב תגובה אישי נשלח למר מילר.
תגובה:
נשלח מכתב אישי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה