פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות גרועה של נעליים וטיפול לקוי בתופעה נושא התלונה:
היין רונן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
צומת שילת-בינין לוטם כתובת:
מודיעין-שילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לציין כי זאת תלונה שניה באותו עניין וכי תלונה ראשונה (מס 36877 לא נענתה כלל)
בתאריך 27.10.08 ניגשתי לחנות "כל נעל סנטר" בסניף מודיעין שאיזור תעשיה שילת-בית לטם.
כאשר הגעתי לקופה עם זוג נעלי ספורט דיאדורה שחור כסף במידה 42 בשבילי נאמר לי כי המחיר הינו 130 ש"ח. בנוסף עידכנה אותי המוכרת כי אני יכול בתוספת של 70 ש"ח לרכוש נעל נוספת. ואכן עשיתי זאת ורכשתי לאישתי זוג נעלי ספורט.
כעבור כ- 3 שבועות כאשר יצא לי ללכת עם הנעל ספורט שלי כ-10 פעמים הופתעתי לגלות כי הנעל נקרעה כמעט לחלוטין- הסוליה נפרדה מגוף הנעל, בנוסף הרשת אשר נמצאת בחלק העליון של הנעל נקרעה לחלוטין.
ניגשתי עם זוג הנעלים הפגום בתאריך 12.12.08 ונאמר לי כי ישלחו את זוג הנעליים לתיקון וזה תהליך שלוקח עד כ-14 יום.
בתאריך 25.12.08 כאשר ראיתי כי לא יוצרים עימי קשר טלפנתי לסניף ושאלתי לשלומם של הנעליים. נאמר לי כי מגיע לי זיכוי מלא על הנעליים מכיוון שלא ניתן לתקן את הנעליים שמסרתי.
בתאריך 28.12.08 הגעתי לסניף ובחרתי נעל אחרת אשר מחירה 229 ש"ח. בקופה נאמר לי כי הזיכוי שמגיע לי עומד על 70 ש"ח בלבד.
לאחר ויכוחים ודין ודברים המוכרת בדקה בטלפון מול גורם סמכותי יותר ונאמר לה כי מגיע לי זיכוי ע"ס 100 ש"ח. למרות שהסכום המקורי הוא 130 ש"ח. ששילמתי על הנעליים. עזבתי את החנות ללא קניה ובאי הסכמה.
בתאריך 29.12.08 חזרתי לחנות פעם נוספת ודיברתי עם מנהלת החנות אשר התעקשה כי הזיכוי עומד על 100 ש"ח בלבד עקב המבצע. היא הסכימה עימי שבמידה והייתי קונה את הזוג הנ"ל כבודד ללא במסגרת המבצע הייתי מזוכה על 130 ש"ח.
פניתי טלפונית למנהלת מחלקת שירות לקוחות בטלפון מס' 050-8878349 אשר ענתה לי בחוסר סבלנות ותשובתה היתה כי אני יכול לפנות למי שאני רוצה וזה מה יש. וכמו כן, מעליה אין אף סמכות שניתן לפנות אליה.
חבל שחברה כזאת-
א. מוכרת סחורה באיכות כה ירודה- (אני נתקלתי בעת שהותי בחנות ב-3 לקוחות אשר באו עם זוגות נעליים חדשות וקרועות)
ב. לא יודעת לפצות לקוחות בעת היתקלות בתופעה של פגמים.
ג. לא יודעת שלקוח מרוצה יחזור לחנות( במיוחד שנעליים זה מצרך קבוע בעת חלופת עונות במיוחד לילדים) וכן יפיץ לסובבים אותו. אולם לקוח לא מרוצה לא יחזור לחנות ובנוסף יפיץ את הסיפור ויניע מלקוחות פוטנציאלים אחרים מלהגיע לחנות.
ד. לוקחת לקוחות כמובן מעליו ולא שמה דגש על יחס הוגן שלא נדבר על עוגמת נפש ובזבוז זמן שכן יש להגיע לחנות פעם אחר פעם בעקבות המקרה.
אני דרשתי לקבל את זוג הנעליים שמסרתי לתיקון בחזרה ע"מ לפנות לגורמים במשק אשר עניינם הוא בצרכנות הוגנת ולראות באם סחורה שנקנתה בכסף ואמורה לשרת לקוח תקופה דיי ארוכה אמורה להיראות לאחר 3 שבועות כמו שנראית כרגע.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ע"ס 130 ש"ח פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
איילה ,מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
בכל נעל סנטר יש מדיניות מבצעים
צר לנו שהלקוח לא מוכן להיתייחס למדיניות זו
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה