פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תשובה לגבי מסירת נעליים לבדיקה \תיקון מס' 27795 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ההגנה 4, א.ת. חדש ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 25.09.09 מסרתי זוג נעליים לתיקון בגלל בעיית תפר שנפתח + בעייה בסוליה. מדובר בנעליים טובים מאוד שעלו לי בסביבות 600 ש"ח.
מזה חודש ימים, שאני מקבל תשובה, כי נעליים שלי נשלחו לחברה וחברה עדיין לא החזירה תשובה וכן הם (כל נעל סנטר) לא יודעים מתי יקבלו תשובה מהחברה, אליה שלחו נעליים שלי. אני בבעיה חמורה, כיוון שבמקרה היה לי זוג נעליים ישנות, שאני לובש מאז שמסרתי את זוג החדש לתיקון וזוג הישן כבר לא ראוי לשימוש. אני לא יודע אם לרכוש נעליים חדשים ואז לתבוע את הרשת או להמתין. הבעיה שאף אחד לא נותן לי מסגרת זמן שאני אמור להמתין.
כספי סוג הנזק :
לקבל נעליים חדשים פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
איילה ,שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנעליים "החדשות" נרכשו ב-07.04.09 , הלקוח נעל אותן כ-6 חדשים ושחק אותן בצורה בלתי רגילה, למרות זאת הנעליים נלקחו לבדיקה ותוקנו. הטיפול אצל היבואן, ארך זמן רב מהרגיל בגלל החגים תגובה:
הנעליים תוקנו ונמסרו ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה