פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעל פגומה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלכסנדר ינאי 8 פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעל ברשת כל נעל סנטר בתאריך 27/9/10 עבור בני (דגם פפאיה, מהקולקציה של שנה שעברה). הנעל שרציתי הייתה פגומה ובחנות נאמר לי שבסניף אחר נמצא זוג נוסף והם יזמינו לי אותו. הוסבר לי כי הנוהל שלהם הוא שעליי לרכוש את הנעל הפגומה ותוך יומיים שלושה תגיע הנעל החלופית ואוכל להגיע ולהחליף את הפגום במוצר הטוב, ואכן כך עשיתי. לאחר כשבועיים שבהם לא חזרו אליי מהחנות, התקשרתי לברר בעצמי, ובכל פעם טענו כי הנעל טרם הגיעה. כך אני מתקשרת כל כמה ימים לחנות ונענית בקש (עשיתי עשרות טלפונים לחנות). לאחר כחודש מהקניה הודיעוני כי הנעל השניה הגיעה אך גם היא פגומה, אך תוך שבועיים אמורה להגיעה אספקה חדשה ואוכל להחליף. מיותר לציין כי אני הייתי צריכה ליזום את ההתקשרות עם החנות בכדי להתעדכן על הגעת הסחורה, ולכשזו הגיעה נאמר לי כי הגיעו רק דגמים של בנות. סיכמתי איתם שאגיע לחנות ואחליף בכל נעל שתתאים לבני ללא תוספת מחיר - ונעניתי בהסכמה. אך כשהגעתי ומצאתי רק נעליים מהעונה החדשה - נדרשתי להוסיף את הפרש התשלום וסירבתי. מהחנות הפנו אותי ליצור קשר עם השירות לקוחות ומכשפניתי אליהם שוב הטרטרתי בטלפונים מיותרים - נאמר לי שיוזמן לי דגם חדש מאחד הסניפים שלבסוף התברר שאין כלל נעל כזו במלאי.. ועוד ועוד...
אני כמובן דורשת פיצוי על הסחבת, עגמת הנפש והטרטור- אך הם מסרבים לתת. נאמר לי כי אם אגיע לחנות אוכל להחזיר את הנעל הפגומה ולקבל את כספי בחזרה לפנים משורת הדין- אך עליי להגיע שוב לחנות (לאחר שהייתי שם פעמיים), יש לציין כי החנות אינה בקרבת מגוריי ועליי לבצע נסיעה מיוחדת לשם כך. גם כך הפסדתי בקניה זו עד כה זמן רב וכסף (על טלפונים ונסיעות מיותרות) ונוצרה עוגמת נפש רבה. אני מעוניינת בפיצוי הולם כנדרש (ומאוכזבת מהתנהלות שאינה מכבדת את בעליה ברשת נעליים גדולה).
+בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי הולם (נעל דגם פפאיה המתאימה לבני מהעונה הנוכחית או הקודמת ללא תוספת תשלום) פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה