פרטי התלונה

תלונות כל נעל סנטר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ויחס בוטה נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המנופים 10 א.ת כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15/8/12 רכשנו לבננו זוג נעליי ריצה שהיו במבצע בחנות כל נעל סנטר בכפר סבא.
עברו 3 חודשים ובסוליה הימנית נפער חור גדול. זו לא פעם ראשונה שאנו רוכשים נעליים ומעולם לא נתקלתי בתופעה שכזו.
הגענו לחנות הערב על מנת להחליף את הנעל קיבל את פנינו אחמאד אחראי משמרת עם ידיים בכיסים ומבט מזלזל והשיב שאין לנו מה לצפות מאחר והנעל היתה בהנחת 50% והוסיף שהנעל לא "פירמה ידועה" ולמה ציפינו שקנינו את הנעל....והוא אינו מבין מדוע בכלל טרחנו להגיע ואם אנחנו רוצים נעל איכותית עלינו לקנות מותג ידוע.
תגובתו היתה מזלזלת מאד ובסופו של דבר אמר שישלח את הנעל לתיקון..
בכל אופן, סוליה לא אמורה להקרע בצורה כזאת לאחר 3 חודשים.. ומנהל משמרת היה ראוי שיתייחס קצת יותר בכבוד ללקוחות גם אם אינו חושב שהם צודקים..
לטיפולכם אודה.
רחל אלמוג
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור הנעל או אפשרות להחליפה. פתרון נדרש :

כל נעל סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה