פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת זיכוי וזלזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון 183 פינת שד' ירושלים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/11/13 רכשתי חולצה ומכנסיים שהיו במבצע (1+1) לילדיי. בבית, כשמדדתי לבני את המכנסיים גיליתי כי הן קטנות עליו.
למחרת הגעתי לאותו סניף (בן גוריון בגבעתיים) להחליף את המכנסיים אך לא מצאתי שום פריט במידה המתאימה. כשהגעתי לקופה עם הבגדים (עם הטיקטים עליהם וחשבונית מצורפת) - הטיחה בי המנהלת שזה ידוע שאצלם אין החלפות ואין החזרות על בגדים במבצע. הקראתי לה את התנאים המודפסים על הקבלה והראיתי לה שאין שם שום סעיף כזה. דבר כזה גם לא נאמר לי בעת הקנייה. ומעל הכל - דבר זה אינו חוקי.
אחרי ששאלתי שוב האם אני אמורה פשוט לזרוק את הבגדים, המנהלת הקרירה זרקה לעברי שאם הייתי מוצאת משהו במידה המתאימה, היא הייתה יכולה ל"העלים עין" ולהחליף את המכנסיים, אך מכיוון שאין להם מידה מתאימה - זו עכשיו הבעיה שלי.
כשהגעתי הבייתה בדקתי את מדיניות ההחלפות/החזרות של דלתא ולתדהמתי גיליתי שהמנהלת המציאה לעצמה מדיניות. הנה מדיניות דלתא מתוך האתר שלהם:
בתקופת סוף עונה החלפות פריטים בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בצרוף חשבונית זכאות להחזר כספי בהתאם לחוק ינתנו מיום קבלת המוצר ועד שני ימי עסקים.
אני מזועזעת מהחוצפה ומהקלות בה מנהלים עוברים על החוק ברשת כזו גדולה. היחס המחפיר וחוסר תודעת השירות של המנהלת הדהימו וציערו אותי. למרות שעד האירוע הזה רכשתי את רוב בגדי הילדים בדלתא - לסניף בן גוריון בגבעתיים אני בטוח לא חוזרת.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. פיקוח על מנהלי הסניפים. יישור קו עם המנהלים לגבי מדיניות החלפות/החזרות אמיתית, אחידה וחוקית. פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה