פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה, צנזורה וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אתר אונליין כתובת:
אונליין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת דלתא מפרסמת באתר ובפייסבוק שמשלוח הזמנה שבוצעה באתר הרשת יגיע בתוך 3 ימים. ללא כוכביות או הסתייגויות בדבר זמני משלוח שונים ליישובים שונים.
בתאריך 7 במאי ביצעתי הזמנה באתר. יש לציין שבעבר כבר הזמנתי פעם אחת והכל היה חלק. מאחר שבכל מקום באתר נאמר שהמשלוח מגיע בתוך 3 ימי עסקים, הערכתי שעד יום שלישי או לכל היותר רביעי 11.5 יגיע המשלוח. פניתי בהודעה פרטית בפייסבוק אך לא קיבלתי מענה. משהמשלוח לא הגיע גם בראשון ה-15.5 התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שהישוב שבו אני גרה, בני ציון, הינו יישוב חריג שהמשלוח אליו לוקח כחמישה ימי עסקים ושהייתי צריכה לבדוק זאת ברשימת היישובים החריגים. שאלתי את הנציגה למה היה עליי להניח שהיישוב, במרכז הארץ ולא בשטחים, הוא יישוב חריג היא ענתה בחוסר סבלנות - לא אמרתי שזה שטחים והיית צריכה לבדוק. ביקשתי לבטל את ההזמנה והיא נענתה ברצון רב.
לאחר מכן פניתי לדף הפייסבוק של הרשת בו הסברתי שבני ציון הינו ישוב בשרון ולא חריג ושאלתי מדוע בעצם לא קיבלתי התראה בעת הזנת הכתובת שזהו יישוב חריג עם זמן משלוח שונה. לא רק שלא זכיתי לתגובה, הפוסט נעלם לאחר מספר שעות באופן פתאומי.
פניתי בכתב לשירות הלקוחות וקיבלתי את התשובה הלקונית הבאה: צר לנו על תחושתך, באתר מופיע המדיניות (הטעות במקור). צורף קישור ובו אכן מופיעה רשימה של יישובים שזמני המשלוח שלהם שונה. יש לציין שמדובר על המון יישובים בארץ, ועם זאת חברת דלתא מפרסמת שהמשלוח אורך שלושה ימים.
החברה פוטרת עצמה מלציין שהמשלוח ליישוב מסוים שונה מכיוון שזה מופיע במדיניות שלה, אך אם זאת מפרסמת בכל מקום כולל במייל אישור ההזמנה שהמשלוח הינו תוך שלושה ימים.
אציין שבתגובה שקיבלתי אין התייחסות לעובדה שמחקו את הפוסט מדף הבית שלהם.
אני כמובן לא ארכוש בדלתא דבר יותר, ואבטל את כרטיס החבר שלי. כשאתם מזמינים באתר הרשת שימו לב אם אתם יישוב חריג.
עלבון סוג הנזק :
דיסקליימר לפרסום והנחיה לבדוק את מקום יישובך בזמן ביצוע הזמנה. כמו גם לא למחוק פוסטים, בכל זאת חופש הביטוי מותר כאן פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה