פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון חוצות אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בסך 130 ש"ח ושלמתי בזיכוי ונותר לי עודף מהזיכוי של 20 ש"ח.מנהלת החנות לא נתנה לי קבלה בעת הקניה.כאשר רציתי להחזיר המוכרות לא הסכימו לעזור לי למרות שניתן היה למצוא את החשבונית במחשב דרך מספר הזיכוי (כמו שעשו בשירות הלקוחות),מנהלת החנות גם לא היתה מוכנה לפתור את הבעיה ומצאו את הפתרון הקל ביותר-לתת לי זיכוי על 89 ש"ח מחיר החולצה היום.(אני ואמי הגענו לחנות מספר פעמים והמוכרות אמרו כי רק מנהלת החנות יכולה לעזור לי ובסופו של דבר כאשר מצאנו את מנהלת החנות עברו קצת יותר משבועיים) כאשר אמי דיברה עם שירות הלקוחות והם רצו לפתור את הבעיה בקלות מנהלת החנות לקחה את הטלפון ואמרה לנציגת השירות שהיא כבר תפתור את הבעיה ותנפנף אותנו מהחנות...לאחר מכן פתרה את הבעיה בקלות,המשיכה לדבר בשפת שוק ואף אחת מהמוכרות לא נתנו שירות לי ולאמי כאשר רצינו לרכוש ביגוד בסך הזיכוי (150 ש"ח).השפה והשירות של מנהלת החנות והמוכרות שלה היה מזעזע!!!
חשוב לי לציין כי עד היום אני ואמי רכשנו בגולברי באלפי שקלים וחבל שבפעם הראשונה שנתקלים בבעיה זה השירות וכאשר אנו יודעות כי אין לאן לחזור עם בעיה אין לנו שום סיבה לשוב ולרכוש בגדים בגולברי.
עלבון סוג הנזק :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה