פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצרים בסניפי הרשת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד וקריית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 17.10.08 רכשתי בחנות דלתא עודפים של סניף קריית שמונה מספר פריטים, בינהם נעלי בית לנשים ונעלי בית לתינוקות.
כאשר הגעתי לביתי, אני תושבת אשדוד, התברר לי שנעלי הבית שרכשתי לעצמי קטנות וגם נעלי הבית לתינוקות קטנות.
בתאריך 23.10.08 הגעתי לחנות דלתא עודפים באשדוד יחד עם הקבלה והפריטים בדיוק כפי שרכשתי אותם בקרית שמונה.
מוכרת בסניף לא הייתה מוכנה תחילה להחליף אף פריט בטענה ששתי זוגות נעלי הבית לא היו ארוזים אך הסברתי שכך רכשתי אותם וכן לא היה כתוב בקבלה דבר על אי החלפת נעלי בית.
בסופו של דבר המוכרת עשתה ''טובה'' והחליפה לי את זוג נעלי הבית לנשים, אך לא החליפה את נעלי הבית לתינוקות משום שאין לה במלאי, וכאשר ביקשתי עזרה ביצירת קשר עם סניף קרית שמונה דחתה את הבקשה בתשובה: ''אין לנו שום קשר איתם'' למרות שבשני הסניפים כתוב בגדול באופן שלא משתמע לשתי פנים ''דלתא עודפים''.
כעת, אני בתור סטודנטית שאין לה כסף מיותר, רציתי בסך הכל לפנק את אחייניתי התינוקת בנעלי בית מתוקות לחורף, אך לצערי לא ידעתי מה מידת הנעליים שלה, ונשארתי עם זוג נעלי בית לתינוקות ועוגמת נפש.
מה עליי לעשות? האם בכל פעם שאני קונה בחנויות שהן רשת עליי לוודא לאיזה עוד סניפים יש להם קשר עימם???
בכל רשת סניפים מתוקנת ניתן לרכוש מוצר ולהחליפו בכל סניף אחר כפוף לתנאים.
חבל מאוד שבסניף אשדוד התייחסו אליי בצורה מבזה כל כך.
אודה לכם אם תוכלו לסייע לי,
תודה מראש, עדי.

נ.ב.
אציין שנית שמדובר בדלתא עודפים סניף אשדוד וקריית שמונה.
בתודה, עדי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי או החלפת המוצר למידה המתאימה. פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה