פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת דגם שהוצא מהמכירה בשל תלונות לדגם המשופר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי שתי חזיות דלתא מדגם אקסטרים פושאפ.
אחרי כיומיים החלה לצאת העצם שבקאפ בשתי החזיות.
שלחתי מייל לשירות הלקוחות ולא קיבלתי מענה.
לפני כשבועיים- שלוש הגעתי לסניף באילת בו נאמר לי שאכן היתה בעיה, בכלל החזיות בדגם המדובר. עפ"י המוכרת הוחלפו כל החזיות מדגם זה בדגם משופר. בחנות נאמר לי כי ניתן להחליף את החזיות מהדגם הישן בדגם המשופר בו העצם לא יוצאת.
התשובה הזאת התקבלה הן בסניף באילת והן בסניף בחדרה. אך לא היתה לי החשבונית של הקניה עלי. (החזיות נקנו בH&O סניף שפיים).
התקשרתי שנית לשירות הלקוחות כדי לאמת את הנאמר לי בחנויות דלתא וכמו כן עשיתי בדיקה ואכן יצא דגם משופר בו לא יוצאת העצם!
בשירות הלקוחות נאמר לי שלא היו דברים מעולם, הדגם לא שופר והם לא מחליפים את הדגם הישן. (אך בודאות הדגמים הוחלפו ויש הבדל ניכר ואף נאמר לי בחנויות כי החליפו להם את כל הדגמים הישנים בדגמים משופרים ללא התקלה).
מכיוון שבשתי החנויות נאמר שקיימת אופציה עם אישור דלתא ומכיוון שאכן יצא דגם משופר, אבקש להחליף את שתי החזיות שברשותי לחזיות המתוקנות ולהבא להיות כנים בשירות הלקוחות ולאפשר לי לקבל אישור לכך.
כספי סוג הנזק :
אישור להחלפת המוצר פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה