פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגדים פגומים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה - קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים קניתי לבני התינוק 7 אוברלים , מתוכם 3 אוברלים ניקרעו בתיקתקים , נתתי אותם לחנות לפני כחודש וחצי , ועדיין לא החזירו לי תשובה
ניסיתי שוב ושוב לפנות למוכרות ונהנתי בזילזול , ניסיתי להיתקשר לשירות לקוחות ,
ואין שם מענה .
עדיין לא חזרו אליי הבגדים , ואף אחד לא מתקשר אליי , ולא נותן לי תשובה
כל הזמן שאני מתקשרת המוכרות צועקות עליי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי , והיתנצלות פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה