פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושים צחוק מהלקוח.. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת דלתא מפרסמת בתדירות גבוהה בקרב לקוחותיה את החנות הורטואלית החדש למכירת מוצריה, כושר שיכנוע מעולה!
השתכנעתי.. והחלטתי ביום הראשון של פרסום סוף העונה באתר, לפנק את בנותיי עם הלבשה חדשה.
ישבתי שעה ארוכה (לפחות) מול האתר, על מנת לבחור מוצר, שיהיה מתאים במידה, בצבע ובדגם שיתאים לבנות..
והמתנתי בציפייה רבה למשלוח שיגיע!
אלא, שחברת דלתא, לאחר שבוע נזכרה שקיימת בעיה באתר והמוצרים שהזמתי לא התקבלו ועל כן נזכה אותי בסך הרכישה.
וברוחב לב.. תעניק לי 10% הנחה נוספת למוצרי סוף העונה בחנויות.
רק שלא לקחה בחשבון, שהיום.. כשמבצעי סוף העונה המפורסמים בלהט לקראת סיום, המבחר והטיב של המוצרים שנשארו בחנות אינו שווה את הגישה לשם. מה גם ש10% הנחה הוא פיצוי מבזה לעומת הזמן שהשקעתי בבחירת המוצרים, בסיכון שלקחתי בהכנסת כרטיס האשראי, ובציפייה למוצרים שיגיעו.

דלתא יקרים..
זה לא שרות!
אני מחנכת את בנותי שעל טעויות צריך לשלם.. אז או שתפצו את לקחותכם בצורה הוגנת ושוות ערך לנזק שנגרם לה, או שקחו בחשבון שאיבדתם לקוחה.. ובטח לא אחת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה