פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ניסנבאום 33, בת ים כתובת:
בת ימון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני הגעתי לחנות וביצעתי רכישה של כמה פריטים, המוכרת אמרה לי שכדאי לי לשלם 50 שח ולעשות כרטיס חבר מועדון ובחודש הבא אני מקבלת 50 שח לקנייה בחנות, כשאמרתי למוכרת שעשתה לי חבר מועדות שאני לא רוצה לחודש הבא אז היא אמרה לי אין בעיה תוכלי לנצל את זה גם אח"כ...
כשהגעתי היום לחנות לקנות כמה פריטים והצגתי לה את השובר היא אמרה לי שאי אפשר לקבל את זה משום שעבר התוקף, אמרתי לה שהבטיחו לי שזה יהיה תקף גם אחר כך ולא אמרו לי תוקף היא אמרה לי שיכול להיות שאמרו לי שזה יהיה תקף חודשיים ולא אחרי.
זה לא מה שאמרו לי כי אם ככה הייתי מגיעה בתאריך שאמרו לי וקונה ולא מפסידה את הכסף הזה גם רק בגלל זה עשיתי חבר מועדון.
המוכרת לא ניסתה לעזור לי ורק טענה שלא יכול להיות שזה מה שאמרו לי, בתור לקוחה קבועה ברשת ברור שלא הגעתי לריב עם מוכרות וליד אנשים שבחנות.
זה היה מאוד משפיל ויצאתי בתחושה שגנבו אותי ושלא אמרו לי את כל הפרטים כשעשיתי את הכרטיס חבר מועדון שכן כל מה שהמוכרת רצתה זה לקבל את העמלות בכך שצריפה אותי ולא יידעה אותי בפרטים!
זה ממש שערוריה!
יצאתי מהחנות מבלי לקנות את הפריטים שרציתי ולא אחזור לקנות ברשת הזו עם יחס כזה ללקוחות!!!
מבקשת שתטפלו בעניין ותתנו לי את אשר מגיע לי.
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה