פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר לא מותאם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג -באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת חופשה באזור, בשעה 15:00נכנסתי לסניף דלתא ביג באר שבע ורציתי לקנות גרביון. על הגרביונים של 8 דניר ו-15 דניר הייתה מדבקה של 2 ב-29.90. לאחר שעמדתי ליד המעמד של הגרביונים והמוכרת ראתה אותי מתלבטת היא לא עזרה לי ולא שאלה אותי ולא אמרה לי כלום לגבי המחיר. כשהגעתי לשלם אחת המוכרות אמרה שאכן זה המחיר ובכל זאת בהיותה צעירה וכניראה חדשה שאלה את המוכרת הנוספת והיא אמרה לי שיש שינוי במבצע וכרגע המבצע הוא הוא 2+1. אמרתי לה שהמדבקות בכל הגרביונים הן שונות ואני מבקשת לממש את המבצע של 2 ב-29.90. כמובן שבקשתי לא נענתה ואני ויתרתי על הקנייה , כי לא מתאים לי להתווכח , למרות שאני יודעת (וגם אמרתי למוכרת) שאני כלקוחה צריכה לקבל את מה שכתוב, ואם יש שינוי במבצע , צריך להיערך לכך ולהוציא את המדבקות שמטעות את ציבור הלקוחות.
הטעיית הלקוח ו סוג הנזק :
לשיקולכם אודה. פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה