פרטי התלונה

תלונות דלתא

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפה של שלושה מוצרים שנרכשו, אי מתן תמורה כספית, בזבוז זמן ועלבון מהיחס המשפיל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כצנלסון 14 כתובת:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי רכשתי בחברת "דלתא" 3 חזיות. אחת בסניף קניון ערים בכפר סבא, ושתיים באאוטלט כפ"ס. החזייה אשר רכשתי בסניף בקניון ערים, מכילה ברזל אשר קטוע לפני סיום הCUP. הדבר הכאיב, האדים את עורי ופגע בגופי. שתי החזיות הנוספות שקניתי באאוטלט, התבררו, ממדידה שלהן בביתי, כי הן לא מחזיקות כלל.
נסעתי בהתחלה במיוחד לסניף"דלתא" בקניון ערים, היכן שרכשתי את החזייה,שם טענו המוכרות כי אינן יכולות לתת לי זיכוי על החזייה. הן אמרו כי אני יכולה להחליפה רק עם חזיות אחרות מאותו סוג, במחיר דומה (שירד בינתיים). לא הייתה בחנות אף חזייה אשר התאימה לי (כידוע חזייה אשר לא מתאימה למידות, נוסף לכך שלא עושה את תפקידה יכולה להזיק מאוד, על כן לא קניתי). המוכרות סירבו לגלות הבנה לבעייתי וטענו באופן קר ולא נעים כי הן פועלות 'לפי הנוהל'. נאלצתי לשוב הביתה עם פנים ריקות ועלבון רב.
פניתי לשירות הלקוחות האינטרנטי של דלתא (דרך השירות הטלפוני לא הצלחתי להשיגם) לגבי החזייה הראשונה, עם הברזל הקטוע. כתבתי להם פנייה מפורטת וציינתי גם את מס' חשבונית הקנייה.
רק לאחר סחבת של כחודש וחצי, הם חזרו וביקשו שאגיע שוב לסניף על מנת שהפריטים יימסרו לבדיקת מעבדה.
אינני קונה חזיות רבות. קניית חזייה לוקחת לי תמיד זמן ארוך שאני מקדישה למציאת חזייה נוחה. מיותר לציין שאני מרגישה עגמת נפש רבה מבזבוז הזמן הרב שנאלצתי לשים בקניית החזיות, שהתבררו כפגומות, וכן חוסר אונים באי יכולתן של המוכרות לתת לי, לפי הנוהל (כפי שטענו), מענה הולם שיעניק תמורה לכספי! אני מאוכזבת ביותר מהזלזול ומבחירתי לקנות ברשת, וחשה מפח נפש גדול מאוד על בזבוז הכסף!
עלבון רב ובזבוז כסף וזמן סוג הנזק :
החלפת שלושת המוצרים ופיצוי הולם על עגמת הנפש, העלבון ובזבוז הזמן הרב פתרון נדרש :

דלתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה