פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמלה שכובסה והורידה צבע. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף קריון ביאליק כתובת:
קריון ביאליק ילדים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לביתי שמלה בסניף הוניגמן קידס קריון. על השירות בעת המכירה דווקא אין לי תלונה.
השמלה שרכשתי משולבת בשני גוונים: שחור בחלקה העליון ושמנת רקומת אבנים בתחתון. בעת המכירה היבעתי בפני המוכרת את חששותי מטיב השמלה לאחר כביסה, אם השחור לא יצבע את השמנת,
באדיבותה ציינה המוכרת בלויאליות, כי הוניגמן מקפידה אל איכות המוצרים ואם תהיה בעייה יש למי לפנות. האמנם????.
השמלה נלבשה פעמיים וכובסה פעם אחת. למזלי הרב השכלתי לכבס את השמלה בנפרד עם עוד חולצה חדשה בגווני שמנת בקניתי לבני מפוקס.
התוצאה היתה צפוייה מראש השחור צבע את גווני השמנת באפור.
אני לא אלביש לילדי בגדים אפורים ודהויים,הכוס המלאה היא שנהרסו שני בגדים חדשים ולא מכונה שלמה.
חייבת לציין כי השמלה כובסה בכביסה עדינה ללא סחיטה בתוכנה קצרה 30 מעלות.
כשפניתי עם השמלה, כבר נרמזה לי לא בעדינות תשובת "המערכת", שלא התקבלו תלונות בנושא, פיקפקו ביושרי שכיבסתי בנפרד והיפעלתי מכונה. אחרי יותר משבועיים החזירו לי תשובה שתלונתי לא התקבלה וכי ככל הנראה המוצר נפגע משימוש שלי.
אני ממש לא מקבלת את זה. לא החזרתי מוצר שאני הרסתי לפי שיטת מצליח,יקבלו או לא.החזרתי בעקשנות מוצר שלא היה בשימוש וטופל לפי ההוראות.
חייבת לציין שבקניותי הרבות,מוזמנים לבדוק, היו פריטים שרכשתי (מכנסי ג'רסי), שאחרי שלוש כביסות הועברו לתרומה. לא פניתי אליכם למרות שהיתם מתביישים.
אבל במקרה השמלה זה עבר את הגבול וגם מכירה הגבוה.
פניתי שוב לשירות הלקוחות אך שלושה ימים ועדיין לא מצאו לנכון לחזור אלי.
אכזבתי מהרשת,מהשירות ומהאיכות מובילה אותי לאתר זה.
אני מאמינה שלא אקנה יותר בהוניגמן.הרי שהוכיחו לי, יותר מפעם שמחיר גבוה לא מצביע על איכות.
ובנימה חיובית,שבת שלום לכולם.
ליזי ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה