פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צבע דהוי אחרי כביסה ראשונה נושא התלונה:
פינצי סולצ'ה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב:08/08/2014 ,יום שישי, רכשתי בסניף שלכם בקניון בת ים סימלה לנכדה שלי.סימלה לבנה עם פרפרים כחולים וצווארון כחול.עוד בכביסה ראשונה
(ב30 מעלות) ובשבוע הראשון הצווארון הוציא צבע וכל החלק העליון של הסימלה מתחת לצווארון נהיה כחול.ניגשתי לחנות והם שלחו את הפריט לבדיקה במעבדה.התשובה שקיבלתי היום 20/08/14 הייתה פשוט לא לאמין.ציטוט "הפגם בפריט הינו תוצאה של מגע עם גורם חיצוני ואינו נובע מפגם באופי הבד".
אני לא יודעת האם אתם מפקפקים ברמת האינטליגנציה שלי או שפשוט בכלל לא מעניין אתכם מה הלקוחות שלכם חושבים אליכם.זה כבר לא
מדובר בכסף שזרקתי לפח או באכזבה הגדולה של הילדה ,שאוהבת את הסימלה,המדובר גם בשם שלכם .זה שאני לא הכנס עוד פעם בחנויות שלכם זה ברור,אבל גם אספר לכל החברים שלי איזה שירות קיבלתי ועד כמה הסחורה שלכם לא איכותית

סולציה ****
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי הוא החלפת הפריט פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה