פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוכסן פגום וזיכוי בסכום נמוך נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא - קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-2/7/06 קניתי מכנס עם רוכסן פגום אשר נפתח מעצמו (ללא צ'ופצ'יק שנתפס). פחות משבועיים לאחר מכן חזרתי לחנות במטרה להחליף את המכנס. לאחר שהמוכרת בדקה שאין זוג נוסף במידה שלי בחנות היא אמרה שלא נתקלה בבעיה דומה עם רוכסן והציעה להזמין מכנס זהה במקום, ואמרה שזה יקח 10 ימים ויתקשרו אלי ברגע שהמכנס יגיע. לאחר שבועיים, נכנסתי שוב לחנות, מוכרת אחרת שהייתה במקום בדקה בקלסר ההזמנות ואמרה לי שכנראה שכחו להזמין לי ושהיא אישית תעשה זאת למחרת בבוקר. שלושה ימים לאחר מכן, התקשרתי לשאול מה התקדם מבחינת ההזמנה והמוכרת אמרה שהיא הזמינה ושביום ראשון, מקסימום שני, המכנס יהיה בחנות. ביום רביעי 2/8/06 הגעתי שוב לחנות, והמוכרת הראשונה (ששכחה להזמין) אמרה לי שאם לא התקשרו אלי עד עכשיו כנראה שלא מצאו לי מכנס להחלפה. היא הציעה לשלוח את המכנס לתיקון הרוכסן. אני ביקשתי לקבל זיכוי על המחיר ששילמתי עבור המכנס, אך המוכרת אמרה שאינה יכולה לתת זיכוי כזה, רק זיכוי בסכום שהמכנס עולה כיום (פחות ממה שאני שילמתי לפני חודש)!!!! כמו כן, באורח פלא, היא מצאה על המדף מכנס זהה נוסף במידה שלי. למרבה הצער גם הרוכסן שלו פגום (כנראה שזו בעיה בכל הדגם הזה).
לטענת המוכרת, מדיניות הרשת היא למסור לתיקון או לתת החזר בסכום שהבגד עולה באותו יום ולא בסכום ששולם.
אני מבקשת לקבל זיכוי או את כספי בחזרה, במלואו, מאחר ויכולתי כבר בפעם הראשונה להחזיר את המכנס לחנות ולקבל את הזיכוי, ובמקום זה האמנתי למוכרת וחיכיתי (בלי ללבוש את הבגד שקניתי) כמעט חודש שלם, במחשבה שאני עומדת לקבל מכנס תקין.
כאמור, כיום במחירי סוף העונה המחיר נמוך יותר אך אין סיבה שאני אקבל זיכוי בסכום נמוך ממה ששילמתי עבור מוצר שהינו פגום!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/זיכוי עבור הסכום ששולם ולא פחות מכך. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה