פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים חדש שנרכש בהוניגמן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי שני ביגדי ים לילדות שלי. בפעם הראשונה החרוזים נפרמו והחליפו לי את בגד הים לחדש. אך גם בפעם השניה נפרמו החרוזים מבגד הים.
כאשר בפעם השניה לקח שבוע ימים לקבלת בגד ים חדש. לאחר שהוחלף הדגם של ביגדי הים לדגם חדש, בדגם החדש החלק העליון דהה ביחס לחלק התחתון. ברצוני להבהיר לכם שאין בכוונתי להמשיך במסע ההחלפות זה וכניראה שרשת הוניגמן מתמחה בבגדים וביגדי ים באופן ברור הוא הצד החלש שלהם. מטרת הקניה היתה לרכוש לבנותי בגד ים שישמש אותם במהלך הקיץ ולכן אני מעוניינת בהחזר כספי כך שאוכל לרכוש בגד ים חדש במקום אחר שאולי מתמחה בבגדי ים יותר מהוניגמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה