פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות פוגעת ולא מקצועית של המוכרת דנית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר-שבע מתחם "ביג" סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי עם חברה שלי לחנות הוניגמן במטרה להחליף מכנסיים למידה יותר קטנה. קניתי את המכנסיים 3 ימים לפני כן, בחנות נראו עליי בסדר, אך כשהגעתי הביתה מדדתי עוד פעם ונוכחתי לדעת שהמידה גדולה מדי. כמובן שלא לבשתי אותן, אלא שמתי באותה שקית עם קבלה במטרה להחליף בקרוב. תמיד נהנתי לקנות בהוניגמן, אבל עכשיו אין לי חשק אפילו להיכנס לסניף בו עובדת המוכרת בשם דנית, אשר תמיד נתנה לנו יחס מגעיל ולא מקצועי, כאילו עשתה טובה ענקית , ואף פעם לא ראיתי חיוך ולא שמעתי מילה טובה. לרוב התעלמנו ממנה והכל היה נסבל. בתאריך 10.09.06 קניתי את זוג המכנסיים אשר באתי להחליף בתאריך 13.09.06 . לצערי דנית הייתה זו שטיפלה בהחלפה. שאלה אותי אם לבשתי אותם, עניתי שלא, הראתי את הקבלה וביקשתי מידה קטנה יותר. דנית כנראה החליטה "לדפוק" אותי והתחילה ממש לחקור אותי. היא שאלה למה אין תגית, אז עניתי שכנראה ככה זה נמכר לי, מכיוון שבחנות יש המון בגדים ללא תוויות מחיר, ואני לא ממש שמה לב לפרטים כאלה. היא עשתה סיפור גדול מכל העניין, השפילה אותי במשך 5-10 דקות לפני כולם בחקירתה וספקות, כאילו שביצעתי פשע נורא ואיום. בסוף אמרתי לה שהיא לא נחמדה ללקוחות ושרשת הוניגמן איבדה אותי בתור לקוחה בגללה, ואני מקווה שהיה לה שווה.
ביקשתי ממוכרת השניה מס' טלפון לתלונות הציבור, ניסיתי ליצור קשר, אבל לא חזרו אליי. דנית - מוכרת גרועה, שלא יודעת את העבודה ועוד משלמים לה משכורת כדי שתבריח לקוחות מהחנות. אני הייתי לקוחה נאמנה ומאוד רווחית ...
עלבון סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה