פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמלה שנקרעה לרוחבה לאחר פעמיים שנלבשה נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מדובר בשמלה לבנה עם פסים כתומים (נאמר לי שמחירה היה למעלה מ-100 ש"ח) שבפעם השניה שנלבשה היא נקרעה לרוחב התפר, פניתי להוניגמן דרך האתר שלהם ותארתי את מה שקרה, אך עד היום-כשבועיים אחרי אף אחד לא יצר קשר.
אם היה מדובר בשמלה זולה זה לא היה מרגיז כמו שמדובר בשמלה כ"כ יקרה ומפירמה שנחשבת טובה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי שווה ערך למחיר השמלה פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
יעל נאוי - מנהלת שרות שם ותפקיד:
מירב שלום,
קיבלתי בתודה את פנייתך,

מוצרי החברה עוברים הליך בדיקה קפדני לפני שיווקם.בדיקות אלו כוללות בדיקות טיב ואיכות.
כרשת בתי אופנה, כל פנייה לגבי פריט נבדקת לעומק ועם מיטב האנשים המנוסים והעוסקים בתחום.

הנך מוזמנת לחנות הקרובה אלייך על מנת למסור את הפריט לבדיקה ולקבל מענה דרכם..
אנו מתנצלים על שארע.

לבירור פרטים נוספים ניתן לפנות למס' 1800-30-40-30 .
בברכה,
יעל נאוי
שרות לקוחות הוניגמן.
תגובה:
נשמח אם תגשי לאחת החנויות הקרובות לביתך ותמסרי את הפריט לבדיקה ולאחר מכן לקבל מענה דרכם.
אנו מקווים שתמשיכי ליהנות מחוויות השרות בחנויותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה