פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מבצע או מחיר קפיצה- הוניגמן עושים מבצעים בכך שמעלים ת'מחירים נושא התלונה:
חיון מורן שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
"קניון לב אשדוד" כתובת:
הוניגמן אשדוד-088679464 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לשירות לקוחות "הוניגמן" שלום
אני לקוחה קבועה של הרשת הרוכשת מקולקציות החברה לאורך כל עונות השנה
הסטייל האיכות והדגמים בדיוק לטעמי
לפני כשבוע היה יום של sale בקניון "לב אשדוד " שבאשדוד
נכנסתי ל"הוניגמן" ורכשתי טוניקת גולף בדגם מקומט(130856001001 - זה הדגם שמופיע על תווית הקנייה)
שהייתה במבצע והיה כתוב על התווית " מבצע 149.90
הגעתי הבייתה וכשהסרתי את המדבקה שמתי לב כי המחיר המקורי של הטוניקה היה 129.90 שקלים
אני חושבת שזו סוג של רמאות ושפלות לתת ללקוחות להאמין כי הם קונים במחיר לאחר הנחה אבל בעצם להעלות את המחיר ולמכור להם אשליה
בנוסף רציתי מאוד לרכוש סריג ארוך בצבע אדום שהיה קצת יקר לטעמי בדיעבד אני שמחה שלא ביצעתי את הקנייה עבורו...
התאכזבתי מאוד מהצורה בה מתנהלים הדברים אצלכם וכנראה במידה ואחזור לקנות ממוצריכם אצטרך לקלף מדבקות על מנת לוודא את המחיר האמיתי של המוצר
ממני לקוחה מאוכזבת
חיון מורן
החלוצים 7/53 ת.ד 554
אשדוד
דואר אלקטרוני : [email protected]
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה