|
|
|
|
|
|
החלפת פריטים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בחודש מרץ 2008 בעלי קיבל מתנה שתי חולצות מקולקצית החורף, כיוון שהוא היה חודש במילואים המתנה נפתחה רק בחודש אפריל. המתנה לא התאימה וכשרציתי להחליפה נאמר לי בחנות שאין באפשרותם להחליף כיווןן שזו קולקצית חורף ועלי לדבר עם שרות לקוחות. פניתי לשרות לקוחות ומנהלת השרות אמרה לי שזו מדיניות החברה ולא משנה הסיבה לאי ההחלפה בזמן.
השאלה היא מדובר בשתי חולצות הם זה שווה את איבוד הלקוח?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הוניגמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|