פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
one plaza ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך מדידת בגדים בחנות הוניגמן, הנמצאת במתחם one בב"ש, ביקשתי רשות להשתמש בנוחיות בחנות. המוכרת הפנתה אותי לשירותים הציבוריים הנמצאים הרחק מהחנות. אמרתי לה שאני נמצאת באמצע מדידות ושאם אצא מהחנות כבר לא אחזור וחבל. היא עדיין סרבה בטענה ש"זה לא מקובל אצלנו", הצטרפה אליה מנהלת המשמרת והתפתח ביננו ויכוח מביך ליד נשים אחרות שנמצאו בחנות. כמובן שעזבתי את החנות מיד, נבוכה מתמיד. פניתי בכתב למנהלת תחום לקוחות הוניגמן והיא השיבה במכתב, לא מספק, בו טענה שהמוכרת פעלה לפי הנחיות הבטחון. לדעתי יש לבחון כל מקרה לגופו, אינני עוברת אורח שביקשה להיכנס לחנות כדי להשתמש בנוחיות, הייתה לי כוונה אמיתית לרכוש בגדים. ברשותי שובר זיכוי על סך 129 ש"ח מהחנות. אני פגועה ואין בכוונתי לחזור לחנות זו או לאחד מסניפיה.
עלבון סוג הנזק :
מבקשת לקבל כסף בשווי הזיכוי. היינו 129 ש"ח פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד, מנהלת תח שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות בתאריך 15/05/08, בפנייתה ציינה כי שהתה בחנות ומדדה בגדים, וכאשר ביקשה להשתמש בנוחיות החנות, קיבלה תשובה שלילית מהמוכרת. המוכרת הסבירה לה כי על-פי נהלי החברה, אין באפשרותם לאפשר ללקוחות שימוש בנוחיות החנות והפנתה אותה לשירותים אחרים אשר נמצאים במתחם זה.
אני מצרה על כך שגב' יעל מורד מרגישה עלבון בנושא זה, אך החנות בב"ש נהגה על-פי מדיניות החברה ונהלי הביטחון, כמו כן, נייתנה ללקוחה תשובה בכתב והתתנצלות לפנייה זו על ידי.
תגובה:
מכתב התנצלות בכתב והסבר על התנהלות החנות אל מול נהלי הביטחון של הרשת, מתאריך 20/05/08 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה