|
|
|
|
|
|
חולצה פגומה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים-בתחילת העונה, רכשתי חולצה ורודה במחיר 130 ש"ח.
לאחר שלבשתי אותה כיבסתי אותה בדיוק עפ"י הוראות הכביסה הרשומות עליה.
כשבאתי ללובשה נדהמתי לראות כי נעשו כתמים לבנים מקדימה ומאחורה, כאילו שהצבע ירד מהחולצה וכמובן שלא ניתן ללובשה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי בעלות המלאה של החולצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הוניגמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח |
שם ותפקיד: |
מירב שלום רב,
אני ממליצה לך לגשת לאחת מחנויות הרשת עם הפריט הפגום ולקבל מענה בגינו, במידה ולא ניתן יהיה לתת לך מענה בחנות, הפריט ישלח למפעל לבדיקה של ביקורת טיב, ולאחר הבדיקה תינתן לך תשובה בגין הפריט |
תגובה: |
הגעה לחנויות הרשת עם הפריט- על מנת לקבל מענה בעבורו. |
פתרון: |
|
|
|