|
|
|
|
|
|
מסמר לכלס ברגל של הילדה שלי בתוך החנות |
נושא התלונה: |
יום שני 25 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יקנעם |
כתובת: |
יקנעם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
השבוע נסעתי עם הילדים שלי ליקנעם לקנות בגדים לקראת החזרה לביה"ס
נכנסנו לחנות הוניגמן הבת שלי נכנסה למדוד מכנס גינס ואז נכנס לה מסמר בתוך הרגל.
הילדה בכתה ופחדה מאוד גם אני נבהלתי.
המוכרת נתנה לנו כוס מים והמשיכה בעבודתה בחנות כאילו שום דבר לא קרה.
חווית הקניות של הילדה הפכה לחוויה מאוד לא נעימה.
אני השארתי הודעה בטלפון לשירות לקוחות של הוניגמן אך הם חזרו אלי אחרי יומיים בזמן שאני הייתי עם הילדה בקופת חולים כי רגלה הייתה נפוחה מאוד.
ומאז הם לא התקשרו שוב למרות פניותיי הרבות אליהם.
יש לציין הילדה עכשיו לא יכולה לדרוך על הרגל ומאוד כואבת לה הרגל.
אני רוצה תגובה מיידית לעניין
לינה אבו רוקן
עוספיא
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הוניגמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח |
שם ותפקיד: |
הלקוחה פנתה פעם אחת ויחידה דרך אתר האינטרנט של החברה.
ללקוחה הושארה הודעה בטלפון שמסרה בפנייתה בתאריך 31/08/08 בשעה 12:41, בהודעה נתבקשה לחזור לטלפון של שירות לקוחות על מנת שיצרו איתה קשר בשנית |
תגובה: |
שתפנה לטלפון של שירות הלקוחות, יחזרו אליה על מנת לשוחח עמה. |
פתרון: |
|
|
|