פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסמר נכנס ברגל בעת קנייה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יוקנעם כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בסוף אוגוסט נכנסתי לחנות הוניגמן סניף יוקנעם לקנות מכנס לילדה שלי לקראת בית הספר, וכשנכנסה הילדה למדוד את המכנס נכנס לה אל תוך הרגל מסמר.
הילדה נבהלה וחווית הקנייה הפכה להיות סיוט.
פניתי לשירות לקוחות של הוניגמן ושלחתי להם מכתב בפקס וכן שלחתי דוח מהרופא המטפל ברגל של הילדה שלי אך בקשתי לא נענתה.
אשמח אם תעזרו לי
בתודה לינה
עוגמת נפש סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח שם ותפקיד:
הנושא בטיפול של מחלקת שירות לקוחות, הושארו ללקוחה 7 הודעות קוליות בטלפון הנייד מתאריך 17/11/08, אנו מנסים ליצור עמה קשר ואין מענה תגובה:
לדבר עם הלקוחה ולנסות לתת לה מענה בגין הפציעה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה