פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות הונגמן ק"ש בחשבונית מונעת אפשרות החלפה ובנוסף יחס פוגע ומעליב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי סוודר במבצע 1+1 והבהרתי למוכרת בחנות שברצוני גם בפתק החלפה מאחר ואת אחד הסוודרים אתן במתנה. קבלתי פתק החלפה ונאמר לי שבמקרה של החלפה יש להגיע עם פתק ההחלפה והחשבונית. אחותי לה נתתי את אחד הסוודרים במתנה, הגיעה להוניגמן כרמיאל שם נאמר לה שהפריט לא מופיע בחשבונית. התקשרתי לסניף בק'"ש והם אמרו שטעו והכניסו רק פריט אחד לחשבונית. הם הבטיחו שיתקנו זאת ועלי להגיע עם 2 הסוודרים לחנות. עם זאת הבהרתי שאינני גרה באזור ק"ש ואגיע בהזדמנות ראשונה. הם הבטיחו שלא תהיה בעיה. ביום 21 בינואר התקשרתי להגיד שבכוונתי לבוא למחרת. דיברתי עם רותם מנהלת החנות. היא אמרה שהמקרה מוכר לה ותתקשר לבדוק כיצד לפתור את הענין עם מנהלת האזור. לתדהמתי חזרה אלי ואמרה שמאחר והפריט לא נמצא בחשבונית, מבחינתי הוא לא נקנה ואין אפשרות להחליפו. בקצרה - המתנה הזו עלתה לי בכעס רב עקב חוסר נכונות החנות והרשת לפתור את הטעות שיצרו. בנוסף ההתיחסות החשדנית והמעליבה והעדר התנצלות למרות טעות החנות מקוממים מאוד! אני בוודאי לא ארכוש מתנות בהוניגמן בעתיד! אודה לכם מראש על פתרון מהיר של הנושא. בברכה, יעל. מספר החשבונית הוא 46-119987
הטעיה ועלבון סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזנפלד- מנהלת תח שם ותפקיד:
הפנייה של הלקוחה טופלה על-ידי שירות הלקוחות של החברה תגובה:
בתאריך 01/02/09 נוצר עמה קשר טלפוני ודווח לה שבאופן חריג ולפנים משורת הדין היא תוכל לבצע החלפה על הפריט שברשותה, על -אף שהפריט לא מופיעה כפריט שנקנה בחשבונית.
הלקוחה ציינה כי תבצע את ההחלפה בחנות הרשת בתאריך 08/02.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה