פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החלפה/זיכוי גביונים עם באריזה סגורה. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
ב..26,02,09 ערכתי יחד עם אישתי קניה בחנות הוניגמן בקניון מול הים באילת ,קנינו מגוון רחב של פריטים ובנוסף אישתי קנתה שלוש אריזות של גרביונים כמתנה לביתי
לצערי המידה והצבע לא היתאימו לביתי (כמובן שהאריזה סגורה)ביתי פנתה לסניף הקרוב לביתנו לביצוע ההחלפה/החזרה בקניון הנגב ,מנהלת החנות בשם חנית לא רצתה לשמוע כלום וסירבה בכל תוקף לקבל את הגרביונים למרות שהאריזה סגורה ,ניגשתי באופן אישי למנהלת החנות לבדוק האם יתכן מצב בו אזרח קונה מוצר מחברה כה גדולה ומכובדת ולא נותנים לו את האפשרות עלפי חוק להחליף או לקבל החזר כספי כמתחייב עלפי חוק. ביתי מאוד נפגעה מהיחס המזלזל שקיבלה מנהלת החנות .להזכירכם מדובר על 69 ש"ח בלבד .לכן כמחווה/תרומה לחברת הוניגמן השארתי את הגרביונים בחנות.... התלונה מתיחסת לחוק הקיים בארץ לגבי החזר מוצר וקבלת תשלום מלא עבורו אך לצערי בהעדר אכיפה לכל חברה/חנות בארץ יש חוק משלה....
בברכה
ג'אק בן ישי
0523927197
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה