פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכשתי ג'ינס חדש במחיר מלא בחנות הוניגמן ברחובות. לאחר שהמוכרת חזרה והדגישה כי תיקון מכפלת בג'ינס יהיה בדיוק כמו המכפלת המקורית והג'ינס יראה אותו דבר החלטתי לעשות מכפלת. חשוב לציין כי לא הייתי עושה מכפלת או לחילופין קונה את הג'ינס אם הייתי יודעת שתתבצע מכפלת רגילה. כאשר חזר הג'ינס מהתיקון גיליתי שמודבר במכפלת רגילה והג'ינס נראה אחרת לגמרי ומבחינתי לא ראוי ללבישה. לאחר פניה לשרות לקוחות בחנות עצמה ובטלפון נאמר לי כי לא ניתן להחליף לי את הג'ינס בחדש או לתת לי זיכוי. ברצוני לציין שאני בתור אזרחית שקונה הרבה מאוד ברשת לא צריכה לשלם על טעות של מוכרת!!!! אני יוצאת מאוכזבת מאוד מהקניה ומהרשת וחבל שרשת הוניגמן מאפשרת לעצמה שדברים כאלו יקרו.
כספי סוג הנזק :
החלפת הג'ינס או זיכוי כספי פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזפלד-זיו, מנהלת שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה מול החנות, עולה כי הלקוחה רכשה ג'ינס וביקשה שיבצעו עבורה מכפלת, המכפלת שבוצעה הינה בדיוק כפי שהלקוחה ביקשה. לאחר שהפריט חזר מתיקון- הלקוחה החליטה כי אינה מעוניינת בפריט, יש לציין כי המכפלת בוצעה כפי שהלקוחה ביקשה.
תגובה:
בהתאם לבדיקה מול החנות,
אין אפשרות לאפשר ללקוחה החלפה של הפריט לאחר שנעשה בו תיקון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה