פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לבצע החלפת אמצעי תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רעייתי ביצעה רכישה בס"ך 700+ ש"ח ברשת הוניגמן.
לאחר שמדדה, בדקה והחליטה ניגשה לקופה לתשלום.
לצערה הרב גילתה כי אמצעי התשלום אשר מקנה לה 30% הנחה ברשת איננו ברשותה. מאחר ונותני השירות בחנות טרחו רבות , ומאחר ולא רצתה לעכב את הלקוחות אשר היו בתור החליטה לשלם באמצעות כ.אשראי רגיל.
למחרת כאשר ניגשנו לחנות ע"מ לבצע החלפת אמצעי תשלום - נאמר לנו ע"י המוכרת כי לא ניתן לבצע זאת (ביטול עסקה) אלא רק ביום הרכישה.
כשביקשנו מהמוכרת לפנות למנהליה/לשירות לקוחות ענתה כי איננה מתכוונת לעשות זאת: "אני לא טיפשה כדי לשאול שאלה כזאת , אני כבר יודעת את התשובה" - (אמ...מה זה אומר לגבינו הלקוחות?!?! אנחנו טיפשים?!?!)

פנינו לשירות לקוחות אשר טענו כי לא ניתן לעשות זאת מבחינה טכנית מול חברת כרטיסי האשראי.

פנינו לחברת כרטיסי האשראי אשר טענה כי אין שום בעייה לבטל עסקה - הכל עניין של רצון טוב מצד בית העסק.

פנינו שוב לשירות הלקוחות של הוניגמן ואלו הפנו אותנו למנהלת שירות לקוחות (מקווה שלא טעיתי בשם התפקיד) - גם זו טענה כי לא ניתן : " זוהי מדינויות החברה. לאחר ביצוע ההתקשרות מול חברת האשראי בתום היום אנו לא מבצעים ביטולי עסקה".
הסברנו עצמנו שוב: "ביצענו רכישה ב-700 ש"ח!!!!
איננו מתכוונים לבטל את העיסקה לחלוטין אלא רק לשלם באמצעי תשלום אחר"

לצערי נענינו בשלילה.

עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה בכרטיס אשראי ותשלום באמצעי תשלום חלופי. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה