פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין חולצה פגומה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך השנה האחרונה רכשתי חולצת כפתורים באחד מסניפי הוניגמן (דגם מספר 910004).
לבשתי את החולצה לפגישה עסקית ונדהמתי לגלות כי בחולצה החל ליווצר קרע כתוצאה מחולשת הבד (הבד, ולא תפר, החל להיפרם).
ביום 12.11.2009 סרתי לסניף הוניגמן בכפר סבא. החולצה נלקחה לתיקון וניתן לי העתק מטופס התיקון (מס 9634). כעבור כחודש וחצי, משלא התקבלה כל תגובה מהחנות, פניתי לברר מצב הפנייה. הושבתי כי העניין עדיין בבדיקה.
ביום 24.01.2010 פניתי שוב לחנות, לאחר מספר שיחות טלפון של בירורים, הושבתי כי העניין הועבר לטיפול שירות לקוחות.
למחרת, נציגה מהחנות שבה אלי עם תשובה, כי הדגם אינו נמכר יותר ושירות לקוחות החליט לפצות אותי בסך של 80 שח.
כיוון שהחולצה נרכשה בוודאות בסכום גבוה יותר ואין אפשרות לרכוש חולצה דומה בסכום הפיצוי, פניתי לשרות לקוחות.
לאחר יום המתנה נוסף (והשארת שתי הודעות) שבה אלי קרן, נציגה משירות הלקוחות.
קרן הבטיחה שתברר את הסוגייה. לאחר בירור נוסף, קרן שבה עם פתרון זהה.
ללא חשבונית הקניה (שאינה ברשותי, כיוון שהחולצה מצאה חן בעיני ולבשתי אותה) לא ניתן לפצות בסכום הגבוה מ- 80 שח. קרן ניסתה לאתר את חשבונית הקנייה- ללא הועיל.
הפיצוי נשאר בעינו - סך 80 שח.
כל ניסיונותי לקבל פיצוי שווה ערך לחולצה (חולצה אחרת ו/או דומה) - העלו חרס.
חולצה חלופית פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל מנהלת תחום לקוחות שם ותפקיד:
בוצעה שיחה עם הלקוחה ב- 31/01/2010 תגובה:
הוצע ללקוחה בשיחה טלפונית אפשרות לזיכוי בסך 80 שח' (מחיר הפריט בקופה ) עקב אי איתור חשבונית קניה .כחלופה הוצע פריט אות ודגם בצבע אחר שנמצא בחנויות העודפים של החברה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה