פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי חלקי בגין החלפת מוצרים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחרונה קיבלתי מתנה ליומהולדתי - בגדים ברשת הונגמן. לאחר שמדדתי את הבגדים החלטתי כי ברצוני להחליף לדגם אחר. להפתעתי, הודיעה לי המוכרת בקופה כי הזיכוי שאקבל יהיה בערך מופחת של 33% (!) היות ותקף ההחלפה מוגבל 14 יום בלבד ואני הגעתי באיחור של חמישה ימים מעבר לתאריך. אכן, בתחתית פתק ההחלפה מצויין שתוקף ההחלפה הוא ל 14 יום אולם בשום מקום אין איזכור ל"קנס". גם לאחר שהסברתי שמסיבות שאינן תלויות בי לא הייתה לי אפשרות להקדים הגעתי לחנות נענתי בשלילה בטענה שאלו הנהלים.
ביקשתי לשוחח עם המנהלת אולם שוב נענתי בשלילה והופנתי למוקד שירות הלקוחות. מסתבר שהמוקד אינוי מאוייש והתבקשתי להשאיר הודעה. לצערי לאחר השארת 3 הודעות (כולל הודעה דרך אתר הוניגמן) לא מצא לנכון אף אחד מהרשת לחזור אלי. לעומת זאת, התקשרה המוכרת בחנות והציעה לתת לי זיכוי בהפחתה של 20% בלבד עבור פריטים שהתשלום עבורם היה מלא. כמובן שתשובה זו לא סיפקה אותי, אודה לעזרתכם.
בזבוז זמן + דלק עבור נסיעה ייעודית לחנות הרשת סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא + פיצוי על ביזבוז הזמן והדלק בנסיעת שווא לחנות הרשת פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום
מדיניות ההחלפות של חברת הוניגמן המפורסמת ליד הקופה בכל חנויות הקבוצה מאפשרת החלפה או זיכוי עד 14 יום מיום הרכישה בהתאם לחשבונית של הלקוח .לאחר 14 יום אין אפשרות להחלפה עם זאת אנו נשמח לאפשר ללקוחה ,למרות החריגה בימים ,להחליף את הפריט במחיר קופה ולא על פי החשבונית .
שירות הלקוחות חזר ללקוחה ב- 9/5 ועידכן אותה בנושא.
תגובה:
אנו מזמינים את הלקוחה לאחת מחנויותינו לצורך החלפת הפריט או קבלת זיכוי על פי מחיר קופה של הפריט ביום הגעתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה