פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי - צדק - טיפול לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הוניגמן - רכשתי ב21.4 מס' פריטים ובאתי להחליף היום חולצה שקטנה לבתי. 19 יום לאחר הרכישה ואז המנהלת בהוניגמן בקניון בת-ים החליטה ( לטענתה אלו הם תנאי החברה ) להוריד 33% מערך הקניה בגלל שזה לא בטווח של 14 יום ויש מבצעים בחנות אז היא מורידה לפי המבצע של היום ולא מעניין אותה שהגעתי עם חשבונית וששילמתי מחיר מלא על הפריט !!!!!! ולא רכשתי במבצע, אז אני מקבלת עונש שלא הספקתי למדוד לילדתי את החולצה ובאתי ב"זמן" ובגלל שהתרעמתי על זה ואמרתי שזה לא נכון מה שהם עושים ושיש לי חשבונית ולא קניתי במבצע אלה במחיר מלא וזכותי לקבל בחזרה זיכוי או החלפה במחיר מלא (מה זה בנק???? הערך של הדולר ירד ואני מקבלת לפי השער הנקוב באותו יום????? ) ויש חשבונית שמאשרת זות ושתזכה לפי החשבונית.
אגב סה"כ רציתי להחליף בפריט אחר, והיא החליטה שזה לא מתאים לה ויש נהלים והפנתה אותי לשירות לקוחות כי הגב' בהוניגמן ילדים בקניון בת - ים פועלת ע"פ " הנהלים" ובנוסף קראה לקב"ט שיוציא אותי מהחנות - ממש גועל נפש היחס ללקוחות - פשוט עוול!!!!! אני קונה המון לילדים ובכלל ובכל מקום שאתה בא עליו עם חשבונית שמאשרת את קנייתך בסכום מסוים על פריט מסוים זה מה שתקבל סה"כ הפריט חדש אז לא הספקתי למדוד בטווח ה- 14 יום ונוספו עוד 5 ימים , על זה אני צריכה להענש??? והמנהלת שם צריכה לקרוא לקב"ט כי לא מתאים לה לעשות מאמץ לבוא לקראת הלקוחה ועוד חברת מועדון , עדיף להגיד " אני פועלת לפי הנהלים, וקראתי לקב"ט שיוציא אותך ועם יש לך תלונה תפני לשירות לקוחות לא אני קבעתי את הנהלים" .
בכל מקום שמכבד את עצמו כשאתה מגיע עם החשבונית אז מזכים לפי החשבונית ולא מורידים מהערך של הכסף ובמידה וזה לא נראה לך אז המוכרת גם צועקת עלייך שזה הנהלים וקוראת לקב"ט שיעיף אותך. אגב בשום מקום בחשבונית לא רשום שיש הורדה של 33% מערך המחיר לאחר 14 יום.
יחס מגעיל של מנהלת החנות אני בטוח לא יחזור לשם.
לקבל את הכסף על החולצה במחיר מלא לפי החשבונית ולקבל בחזרה את הכסף של כרטיס המועדון. ופיצוי כספי על כל עוגמת הנפש פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
היי שרון,
מדיניות ההחלפות של חברת הוניגמן מוצגת בכל חנויות הקבוצה, בסמוך לקופה. על פי מדיניות ההחלפות, אנו מאפשרים החלפה או זיכוי עד 14 יום מיום הרכישה - בהתאם לחשבונית של הלקוח.
לאחר 14 יום אין אפשרות החלפה. עם זאת, כאקט שירותי, אנו מאפשרים החלפה או זיכוי במחיר קופה.

לבירורים נוספים, הנך מוזמנת לפנו אלינו טלפונית ל-

1800-30-40-30 (שירות לקוחות).



תגובה:
1800-30-40-30 (שירות לקוחות). פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה