פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיזוז סכום החזר בגין החלפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/3/10 רכשתי בסכום של 878 ש"ח בחשבונית 190324 בחב' הוניגמן במחירים מלאים של תחילת העונה וללא כל הנחה. בתאריך 4/5/10 (כלומר, מדובר בהפרש של 6 שבועות מיום הקניה) חזרתי לחנות להחליף פריט אחד מתוך 6 הפריטים שרכשתי.להפתעתי,הסכום ששילמתי היה 169.99 ש"ח וההחזר שקיבלתי 135.99 ש"ח בלבד. כלומר, קיזוז של 34 ש"ח. במהלך חודש אפריל המלווה בחגים רבים, לא הספקתי להגיע להחליף את הפריט.
אני מאוכזבת מאוד מהשירות והיחס. הצטרפתי למעדון הלקוחות מתוך ראיה לעתיד להמשיך ולרכוש אצלכם, אבל מדיניות זו אינה מקובלת שהכסף שאני משלמת הולך ופוחת אם אני צריכה להחליף פריט מסוים.
כמו כן, מדיניות החברה אינה מפורסמת - מלבד זאת שניתן להחליף את הפריט תוך 14 יום. ומה קורה אחרי 14 יום ?? לא רשום בשום מקום !!! אני חושבת שזאת באמת חוצפה שאם היה מבצע של 50% הנחה אז סכום הכסף ששילמתי היה פוחת ב - 50% !! זה נראה פשוט לא הגיוני !!! אני מעוניינת לקבל את כספי בחזרה.
כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא הקיזוז מהסכום ששילמתי פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
23/5/10-חזרנו טלפונית לפנייה
תגובה:
הוסברה ללקוחה מדיניות ההחלפות בחברת הוניגמן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה