פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה והשפלה פומבית מצד מוכרות המקום נושא התלונה:
דמארי אורית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
ביל"ו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שמלה ב- 150 ש"ח ב-6/5/2010. לאחר מדידה נוספת שביצעתי בבית, מצאתי שהשמלה קטנה מעט ואינה מחמיאה לי, ולכן לא הורדתי את הטיקט ושמרתי את הקבלה. תכננתי ללכת לבצע החלפה בחנות. לאחר ששמתי לב כי ניתן לבצע את ההחלפה רק בחנויות OUTLET, חישבתי את התאריך האחרון שבו אוכל להגיע להחליף את השמלה בחנות הספציפית הזו, שאליה לא מתאפשר לי להגיע בקלות, ובטעות יצא לי ש-14 יום מהרכישה מסתיימים היום, ה- 30/5/2010.
על מנת שלא לפספס את הזיכוי, שלחתי את אחותי היום במיוחד לחנות על מנת להחזיר את השמלה ולקבל בתמורה זיכוי על סכום הרכישה.
כשהיא נכנסה למקום, היא פנתה למוכרת לבקש החלפה, המוכרת טענה שהיא "עובדת רגילה" וחייבת אישור של המנהלת שלה. היא התייעצה עם המנהלת במקום, שתשובתה הייתה "את יכולה לקבל זיכוי של 60 ש"ח או להחליף לשמלה אחרת בשווי של 120 ש"ח". אחותי לא הבינה מדוע, ויצרה איתי קשר, ובבדיקה של החשבונית התברר שאכן עברו מעל 14 יום. כשאני על הקו, שאלה אחותי את המוכרת אם במידה והיא תממש את הזכות שניתנה לה ללקיחת שמלה אחרת ב-120 ש"ח, האם תוכל להחליפה בזיכוי למחרת, ונאמר לה ש"כן". כשביקשה לבצע את זה על אף שהיא לא מבינה למה לסבך כל-כך את העניין אם במילא מחר היא תגיע לקחת זיכוי, אמרה לה פתאום המוכרת בעצבים " מה את לא מבינה?! , את יכולה לקבל זיכוי של 60 ש"ח, או לרכוש שמלה אחרת שעלותה 120 ש"ח עם הוספה של 60 ש"ח על הזיכוי". אחותי הייתה המומה, ואמרה לה שהרי לפני שנייה נאמר לה משהו אחר לגמרי, ואז המוכרת הרימה את קולה, כשהיו עוד אנשים בחנות, ואמרה "עוד פעם אני צריכה להסביר לך?!", וצחקקה עם מוכרת אחרת. ברגע זה כבר פגה סבלנותה של אחותי, בעיקר לאור ההתייחסות הכל-כך מזלזלת שנבעה בעיקר מחוסר סבלנותה ומקצועיותה של המוכרת, והיא אמרה לה ש"אם היה מדובר פה בכסף שלך, את לא היית צוחקת לי פה בפנים".
עליי לציין שאינני מתלוננת סדרתית. אני בהחלט מבינה שהטעות בחישוב התאריכים הייתה שלי ואינני מאשימה בגינה אף אחד מלבדי. אבל לא ייתכן שזה היחס שלקוחות יקבלו. מקומם לחשוב שעובדת כזו מקבלת משכורת על מתן שירות כל כך מבזה. היא בהחלט יכלה להתנהל אחרת, לא לבייש את אחותי בפני לקוחות שנכחו במקום, ובטח שהייתה צריכה לחשוב היטב לפני שהציעה לנו לרכוש שמלה אחרת בשווי 120 ש"ח, ולאחר מכן להתכוון למשהו אחר לחלוטין.
לאור הסיטואציה המבישה שנקלענו אליה, ולאור העובדה כי השמלה כלל לא נלבשה, ועדיין עם הטיקט עליה, אבקש כי יישקל לאפשר לי להחזירה לחנות ולקבל בתמורה זיכוי על סכום הרכישה המלא.
בתודה מראש,
אורית דמארי.
עלבון סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת תחום לקוחות שם ותפקיד:
חזרנו ללקוחה טלפונית תגובה:
הנושא טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה