|
|
|
|
|
|
התשלום עבור הבגדים שולם אבל את הבגדים עדיין לא קיבלתי |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז בילו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב28.5.2010 רכשתי בחנות הוניגמן מספר פריטים. שלושתם לא היו בנמצא במידה שלי והוסבר לי כי יש אפשרות להזמין את המידה הנכונה. הוסבר לי כי עליי לרכוש את הפריטים הרצויים במידה השגויה, לשלם עבורם ותוך 10 ימים יגיעו אותם הפריטים במידה שלי ואוכל להחליף. אחרי 10 ימים יצרתי קשר עם החנות - עדיין הפריטים לא הגיעו. כיומיים אחרי זה הייתי בסביבה וקפצתי להתעניין לגבי הבגדים שהוזמנו - גיליתי שהיתה טעות בהזמנה. הוזמנו פריטים לא נכונים. ההזמנה תוקנה ונאמר לי כי תוך יומיים באופן דחוף הזמנתי תבוצע. חיכיתי בסבלנות, התקשרתי לחנות, השארתי הודעות... לא חזרו אליי. בשבוע שעבר התקשרתי שוב והפעם באמת חזרה אליי ג'נט והסבירה לי שהייתה איזו שהיא בעיה והיא לא יכולה להגיד לי מתי בדיוק תגיעה ההזמנה שלי. לדבריה הטיפול בעיניין שלי עבר לשירות הלקוחות של הוניגמן שאמורים ליצור עימי קשר ביום ראשון (20.6), לעדכן אותי בדבר ההזמנה ולזכות אותי ב50 שח. מיותר לציין כי עד היום אני מחכה לשיחה משירות הלקוחות... אתמול יצרתי עימם קשר באמצעות האתר - לא חזרו אליי. בקיצור - הכסף שולם ויש לי בארון בגדים שאינם במידה שלי. כיף גדול לקנות בהוניגמן! לא מתקרבת יותר לחנות הזו שניה אחרי שאני מקבלת את כספי בחזרה. לא יודעת עד כמה הפניה הזו תעזור לי, אבל אולי תלמד אחרות שלא מזמינים פריטים ומשלמים עליהם מראש!
|
זיכוי מלא עבור הפריטים שנרכשו שאינם תואמים את מידותיי. כמובן שאת הבגדים אני אחזיר לחנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הוניגמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ניתנה תשובה טלפונית ללקוחה ב- 24/6/02010 |
תגובה: |
ניתן מענה טלפוני |
פתרון: |
|
|
|