פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בזיכוי נושא התלונה:
יעקבי לילי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2010 נכנסתי לסניף הוניגמן בקניון מול הים באילת. בעודי משוטטת בחנות ספרו לי 2 מוכרות החנות כמה כדאי לרכוש כרטיס מועדון אשר יעניק הנחה לחברי מועדון, מתנת יום הולדת ובנוסף שובר של 60 ש"ח ליום הולדתי שחל ב17.4. ואכן בצעתי את הרכישה.
בחודש מאי נכנסתי שנית לחנות ובקשתי להשתמש בשובר השי אשר ניתן לי אך באותיות הקטנות מצוין שהשובר תקף בקניה מעל 150 ש"ח,
בצרכנות לא ממש חכמה שעד היום אני משלמת עליה ,קניתי חולצה שמחירה 155 ש"ח, בתום הקניה בעודי בחנות שמתי לב שהחולצה מוכתמת. בקשתי לקבל אחרת ונאמר לי שאין במחסן. בקשתי להזדכות על החולצה ואז למרבה ההפתעה נמצאה חולצה חדשה במחסן.
לא רציתי לקנות כי הושאר לי טעם רע של שיטת המצליח.. ניסינו אבל כשלא הצלחנו בכל זאת רצינו למכר..וניתן לי זיכוי בסך 95 ש"ח ועוד 60 ש"ח בכרטיס ההטבה [מזכירה מתנת יום הולדת של הוניגמן ]שלא נוצל.
בפעם השלישית הגעתי לחנות ב-24.7 או שבוע קודם במוצ"ש של מבצעים 30% הנחה או 1+1 בחרתי שמלה והפעם הודיעו לי בקופה שחוץ משובר הזיכוי אני צריכה שובר נוסף של הודעת זיכוי... אין ולא היה לי שובר נוסף.אין סיבה שאשמור חשבונית אחת ולא 2 אם נתנו לי. מאחר והמוכרות כבר מכירות אותי ויודעות שלא השתמשתי בשובר, ואילו אני השארתי בכעס את השובר בידם, כדי שהוניגמן ירויח עוד 95 ש"ח שלא בצדק, שוחחה איתי לאחר מס' ימים מנהלת החנות והודיעה לי העבירה לבדיקה בשירות הלקוחות את האפשרות למצא עותק של השובר .
באותה הזדמנות גם הבהרתי לה את אי סיפוקי ממתן השירות בחנות וכחברה. לאחר רגעים ספורים התקשרו אלי משירות הלקוחות והודיעו לי כי ישלחו שובר העתק נאמן למקור [שבדיעבד מסתבר שלא שווה את הנייר שעליו הודפס.]
אכן הגיע השובר בדואר רשום בצירוף מכתב שללא השובר אשר השארתי בחנות לא תקף. וודאתי כי השובר נמצא בחנות.
ביום שישי היום היחיד הפנוי בשבוע ירדתי בפעם הרביעית כדי לממש את זכותי. ברור שהשמלה שבחרתי בפעם הקודמת כבר לא בהנחה והפעם החלטתי שלא אוסיף כל סכום, ובחרתי חולצה מהקולקציה החדשה שליה על פי חשבוני אצטרך להוסיף 20 ש"ח, מחיר אותו הייתי מוכנה לשלם ובלבד שלא להגיע אליהם פעם נוספת. וכאן שוב סיפור קפקאי: הקוד שעל החולצה לא התאים, לאחר רגעים לא מעטים ומספר נסיונות צץ הפיתרון של הקופאית בלבדוק בתעודת משלוח מה הקוד הנכון, אבל לא הסתימה הסאגה, עכשיו יש לנו קוד, יש הטבה אבל אין אפשרות להשתמש בזיכוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!הקופאית מנסה שוב ושוב ושוב ובינתים לקוחות מאחורי לפחות 2 השאירו את הפריטים ויצאו מהחנות ואז היא מתקשרת לשלי מנהלת הדרכה, שנמצאת בחנות הסמוכה TNT .שוב עוברות דקות ארוכות [אני מדברת על כ-20 דקות..]ושלי מגיעה בשניה שחברתי יוצאת לחפש אותה בהנחיה שהיא היחידה שעובדת על הקופה! מגיעה שלי מקלידה במחשב ולאחר שניה מודיעה לי שאין מה לעשות רק ביום ראשון. היום מה לעשות אין שירות לקוחות. הודעתי לה שנמאס, שאני מצפה שדאג להחזרת הכסף שלי במזומן או לחילופין למשלוח החולצה אלי למשרד/הביתה. לא מענינות ההתנצלויות וההסברים - שרק הבעירו את חמתי אותי יותר.
חברת הוניגמן לא יודעת לתת שירות, המוכרות לא מגדילות ראש מחד ואין להן שום כלים להתמודדות. הדבר הפשוט ביותר שניתן היה לעשות זה לעשות מה שהמחשב מראה,: מחיר החולצה מינוס ההטבה מינוס הזיכוי + ההפרש הכספי לתת לי חשבונית ידנית מספר קבלות האמור להמצא על פי חוק בבכל בית עסק לתת לי את החולצה ולהוציא לקוחה מרוצה ולא מאוכזבת. תלמדו מהמתחרים שלכם שירות מהו! אני וכל מי שישמע ממני את השלומיאליות לא ירכוש בהוני-גמן בכלל ובהוניגמן אילת בפרט.
החזר כספי [לא בזיכוי ולא בשובר או לחילופין הבאת הפריט לכתובתי האישית. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה