הטרדה טלפונית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת הוניגמן שלום
כאשר הצטרפתי כחברת מועדון שלכם, קיבלתי כרטיס מדליק שמתלבש בנוחות על מחזיק המפתחות, אולם לא ידעתי שזה יעלה לי בכל כך הרבה פטפטת.
הדגשתי חזור והדגש על גבי הכרטיס אותו מילאתי, שאינני מעוניינת להתעדכן במבצעים, וציפיתי שתכבדו את בקשתי זו. להפתעתי בחרתם לא לקבל את בקשתי ומאז הינני עוברת הטרדה בטלפונים והודעות, כנגד רצוני.
עקב משלוחי סמס בלתי פוסקים מטעמכם, וחוסר מענה במערכת שירות הלקוחות הטלפונית אותה אתם מפרסמים בטלפון מספר 1800304030, ביקשתי מחברת הסלולר שלי לחסום סמסים נכנסים מחברתכם. אולם הדבר לא עזר והנה ביומיים האחרונים אני מוצפת בשיחות טלפון לביתי, בהן אני מוזמנת ליהנות מהמבצע החדש.
למרות בקשותיי מהנציגים הטלפונים שהתקשרו, השיחות אינן פוסקות. ושוב אין מענה בטלפון של שירות הלקוחות שלכם. אינני מעוניינת שתחזרו אלי במועד שאינו מתאים לי.
חבל שחברה עם מגוון מוצרים כל כך מוצלח בוחרת להתייחס בזלזול ללקוחותיה. הינני מתכוונת להתייעץ עם עורך דין על המשך הטיפול בהטרדות אלו.
|
הפסיקו לעדכן אותי ואל תתקשרו או תשלחו הודעות בכלל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|