פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2009, פניתי לשירות הלקוחות של הוניגמן בתלונה על שמלה שצבעה נעלם לאחר כביסה אחת. נציגתם התעקשה כי אגיע לחנות בה רכשתי את השמלה ואמסור אותה לידיהם לבדיקה. וכך עשיתי. צירפתי לשמלה מכתב ו"זכיתי" לתשובה לאקונית טלפונית מספר שבועות לאחר מכן במוצ"ש בסביבות השעה 22:00, בה נאמר לי כי כבר עברו 4 עונות מאז רכשתי אותה ולכן אין אחריות! בקשתי לתשובה בכתב לא נענתה עד היום. לאחר מספר שיחות טלפון נוספות, הובטח לי ע"י קרן ויגמן כי הנושא יבדק שוב ואז הועברה לידי שקית שהכילה בתוכה שמלה של לקוחה אחרת! בתגובה לכך הציעה קרן לפצות אותי ב-50 ש"ח. נכון להיום: שמלתי אינה ברשותי, אני מחזיקה בשמלה של לקוחה אנונימית אחרת ואני עדיין ממתינה לתשובת חברת הוניגמן!!!

רצ"ב תוכן מכתביי לחברה:
1. 8/2009
בסוף הקיץ בשנה שעברה רכשתי שמלה שחורה עם עיטורים בצבע כסף.
הספקתי ללבוש אותה בקיץ הקודם פעם אחת בלבד.
הקיץ לבשתי אותה פעם נוספת, כיבסתי אותה על פי ההוראות ותליתי לייבוש בצל כשהיא הפוכה.
להפתעתי הצבע הכסוף נעלם והשמלה הפכה פשוט שחורה!!!
בעקבות פנייתי אליכם (לפני כשבוע) ותגובתכם הטלפונית, הגעתי למסור את השמלה בחנותכם.
ברצוני לציין כי איני גרה בסמיכות לחנות שלכם, איני ניידת ואיני נוהגת להסתובב בקניונים, כך שהבאת השמלה לחנותכם היתה עבורי משימה לא פשוטה.
בנוסף לכך אני מבקשת לציין כי כתפיות השמלה הותאמו למידותיי על-ידי תופרת מקצועית ובתשלום.
ממתינה לטיפולכם הענייני והמהיר.

2. 6/2010
במהלך השנה האחרונה, פניתי אליכם מספר פעמים, בעקבות תשובתכם הטלפונית למכתבי מתאריך 22/8/09.
למרות בקשתי לתשובה בכתב, טרם קיבלתי אותה עד ליום כתיבת מכתב זה.
אני מבקשת לציין כי הנני כבדת ראייה ומתניידת בעזרת תחבורה ציבורית, לכן ביקשתי כי תקלו עליי ותעבירו את השמלה לחנות הקרובה למקום מגוריי.
סירובכם היה עיקש.
בסופו של דבר הסכמתם להעבירה לחנות במרכז העיר, משם אספתי את השקית וסוכם כי אני אעביר אותה לבדיקה נוספת דרך חנות TNT שבקניון מבשרת ציון.
להפתעתי גיליתי כי בשקית שנמסרה לי הייתה שמלה אחרת, שאינה שייכת לי (מעניין לאיזו תגובה וטיפול זכתה בעלת השמלה).
הלכתי לקניון וציינתי בפני המוכר בחמות, כי זו אינה שמלתי ולכן (בגלל יושרי), הוא סירב לקבל אותה.
בשיחה נוספת עם קרן משירות הלקוחות, היא הציעה לפצות אותי בתלוש של 50 ₪!!! עבור שמלה שעלתה לי 350 ₪ ולא הוחזרה אליי על ידכם.
נכון להיום, אני מחזיקה בשקית ובה שמלה שאינה שלי!!!
אני מבקשת כי תכבדו את שמכם ותשיבו לי שמלה כמו זו שקניתי, או שוות ערך לה.
השתלשלות העניינים נראית מגוכחת ובלתי מכבדת חברה כשלכם.
שימו קץ לפרשה.

3. תוכן המייל שנשלח אליי: 3/2010
בהמשך לשיחתנו בתאריך ה11/3/10 דווח שתשלחי את השמלה
לבדיקה נוספת באישור שרות לקוחות בהמשך לשיחתנו.
כמו כן שוחחתי עם אורלי מנהלת החנות במבשרת ציון ודווח
לה לאשר את משלוח הפריט אלינו בטופס תיקונים.
לשירותך בכל עת
קרן ויגמן
שרות לקוחות
הוניגמן ובני בע"מ

ולסיום, מקווה כי תוכלו לסייע בידי.
תודה מראש.



כמו גם עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזרת כספי ופיצוי פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה