פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת שמלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' הרצל נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-15/11/10 רצית לקניות שמלה עבור נכדתי כאשר אמרתי למוכרת שאלך להביא את נכדתי על מנת למדוד את אותה שמלה שבחרתי כי חששתי שהיא קטנה - תגובת המוכרת היתה אין צורך, קחי את השמלה מקסימום תחליפי יש לי במידה יותר גדולה .
כאשר ביתי חזרה יום למחרת לחנות נאמר לה שאין מידה יותר גדולה - המידה המקסימלית היא מידה 3 (השמלה שנקנתה) .
בתי סיפרה לי זאת אמרתי לה לא יכול להיות שאלתי מס' פעמים ולכן הלכתי שוב לחנות יום למחרת והאיש שהיה בחנות (טען שהוא המנהל) אמר לי "מה את רוצה אין לי מידה יותר גדולה" כאשר אני מנסה להסביר ששאלתי מס' פעמים לגבי המידה הוסיף ואמר "אז היא אמרה אז מה " זאת תגובת אני שואלת אותו אז מה את רוצה שאעשה אני לא מבין את רוצה לריב" - אמרתי אני מעוניינת בכסף חזרה אם אין לכם מידה גדולה יותר כפי שהובטח. בסופו של דבר נאלצתי להוסיף כסף לשמלה אחרת כאשר כבר שילמתי מעבר ליכולת שלי. האיש בחנות (שטען שהוא המנהל התנהג בצורה מחפירה אבקש טיפולכם /תגובתכם בנושא. תודה

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה