שילמתי ונשארתי ללא בגד |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 24.12.10 נגשתי לחנות הוניגמן בקניון חולון,בחרתי מכנס גינס לבן שלי,אך לצערי לא היתה המידה המתאימה בחנות,המוכרת ביצעה הזמנה מסניף אחר בבת ים.הדגשתי למנהלת החנות שוש שיש לי ארוע חשוב מאוד שעבורו רכשתי את הגינס
ווידאתי אם הגי'נס יגיע עד יום ו,שוש המנהלת מיהרה להרגיע אותי ומסרה כי היא מבטיחה שזה יגיע,כמובן ששילמתי עבור הפריט (ונתנו לי תמורה גינס לא במידה המתאימה) אתמול יום ג 28.12.10 יצרתי קשר והמוכרת מסרה כי הגינס לא הגיע וכי שוש המנהלת חולה.התקשרתי שוב היום 29.12.10 בבוקר,ענתה לי שוש ומסרה כי אכן זוכרת שהבטיחה אך לצערה הגינס עדיין לא הגיע היא תבדוק ותחזור אליי.משלא חזרה אליי יצרתי קשר שוב אחה"צ ענתה לי אתי ומסרה לי ששוש חולה ולכן לא יודעת מה קורה עם ההזמנה,הסברתי לה את המקרה הדחוף כי יש ארוע חשוב בסופ"ש שעבורו רכשתי את הגינס וביקשתי שתברר,ענתה לי אתי באדישות "אולי זה יגיע מחר יש לי לקוחות ואני לא יכולה לעזור לך" ואני לא לקוחה ?! התחננתי והסברתי שוב כי יש לי אירוע נתקלתי בחוסר התחשבות ורצון
לעזור.הצעתי לה כי תיצור קשר עם סניף בת ים ורק לאחר שכנועים הסכימה לבדוק אך חזרה עם תשובה כי אין מענה.ביקשתי ממנה כי תנסה שוב ותעדכן אותי ע"מ שאתרגן בהתאם (לרכישת גינס חדש כמובן שלא מהוניגמן) אך אתי לא טרחה לחזור לעדכן אותי.נשארתי ללא תשובה ללא גינס ולהזכירכם שילמתי עבורו.
מחר אצטרך בלחץ של זמן להסתובב שוב עם הבן ולרכוש מכנסיים אחרות.אני שוקלת להגיש נגדכם תביעה עבור עוגמת נפש!!!! אבקש התייחסות בהקדם אולי עדיין תצילחו לעזור לי..
|
+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לספק לי את המוצר שהובטח עד יום ו + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|