פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי+ אי קבלת החזר + התנהגות בלתי הולמת כלפיי נושא התלונה:
קונוב יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל לפני כ 3-4 חודשים במחיר 999 ש"ח בהוניגמן. ביום הקניה התגלה כי קיים רק מעיל אחד במידה שלי והוא נסגר קשה ברוכסן הראשי. מוכרת אמרה לי שזה עור והוא נמתח ותופעה תיעלם. המצב לא השתפר והחזרתי מעיל לתיקון אחרי שגיליתי עור משופשף במעיל מהסגירות. מעיל נשלח לבדיקה וחזר עם תשובה אחרי כשבועיים שהוא תקין!!!! מכתב נשמר אצלי. המכתב ללא טלפון שאוכל לחזור לדבר איתם בנושא. השגתי טלפון שירות לקוחות ממוכרת וניסיתי ליצור קשר 14 פעמים במשך 3 ימים - וללא הצלחה. השארתי טלפון , שם , הייתי זמין כל הזמן ולא סיננתי אף שיחה. אף אחד לא התקשר עד היום. חזרתי לחנות ושלחנו שוב עם המוכרת את המעיל.אחרי כשבועיים התקשרו אליי משירות לקוחות והודיעו שאני יכול להחליף מעיל או לקבל זיכוי ולקחת משהו אחר. בחנות בכל הזמן הזה הספיק לרדת מחיר של המעיל מ 999 ל 400 שח וזה מבצע לכולם ללא יוצא מן הכלל אפילו ללא כרטיס מועדון. מעיל כמו שלי אין בצבע שהיה לי - ומוכרת הציע לבחור משהו אחר. ראינו מעיל מדגם אחר ב 400 שח במבצע אבל מחיר מקורי 999 לכן לטענת מוכרת לא מגיע לי מבצע כי אני רק מחליף מעיל! אחרי סיפור ארוך וויכוחים לא עזר כלום. ונאמר לי שאם אני רוצה החזר אז שווי החזר בשובר הוא רק עלות של מחיר שזה 400!!!!!!!!!!! שקל. איך?? בזמן הזה גם הספקתי לקבל צעקות מהמוכרת לראות אותה טופסת עליי קריזות אומרת לי שאני חוצפן ומסתובבת והולכת לי בפנים. מעיל עור אחר שלא אמרתי לה במפורש שאני רוצה אותו נדחף לשקית ונאמר לי שעדיף להגיד תודה שהיא עשתה לי טובה ועבדה קשה בשבילי כדי להשיג לפחות החזר כזה של מעיל.המוכרת דחפה לי מילים לפה לגבי דברים שלא אמרתי. אחרי שביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף היא קראה למישהי בשם אורטל שעובדת מאחורה בהוניגמן בקיפול בגדים. לא נראית מנהלת ולא מדברת כמו מנהלת. נאלצתי לגשת לחנות ליד ולבקש שיורידו לי זמזמים שמוכרת בהוניגמן לא הורידה כי הייתה עסוקה בלהתעצבן עליי ולהסתובב וללכת בלי להקשיב לי. ניגשתי לחנות 24/7 של בגדים וביקשתי להוריד זמזמים - מזל שהייתה לי חשבונית אחרת היו חושבים שגנבתי מעיל. למוכרת קוראים קארין (שם משפחה קצר אבל כבר שכחתי).
+כספי+עלבון סוג הנזק :
אני דורש להחזיר את המעיל החדש שקיבלתי היום ואני לא מעוניין בו ולקבל את כל הכסף ששילמתי בחזרה. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה