פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה של המוצר בטרם חלפו שני ימי עסקים כפי שפורסם נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארלוזורוב 19 עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתארך 07/02/11 קניתי זו גרביונים לנשים בסה"כ 30 שח,בהגיעי הביתה פתחתי את שקית המוצר ואני רואה קרע בגרביים,כמו שזה החזרתי לשקית וביום ראשון פניתי לחנות וביקשתי להחליף ולא ביקשתי את הכסף בחזרה נענתי ע"י אורית מנהלת החנות, החברה לא מסכימה להחליף גרביים, אם כך אבקש את כספי, למותר לציין שמסרה לי ביד את מספר שרות הלקוחות,ושלא נדבר על השרות הלקוי של שרות הלקוחות , תנסו לטלפן משעה 8.00 בבוקר עד השעה 17.00 כפי שהם מוסרים אין מענה אתה יכול להיות חרש מהמענה האוטומטי, לכן השארתי הודעה לחזור אלי, עד היום לא קיבלתי שום תשובה, טלפנתי בשנית והשארתי הודעה בתקוה שמשהו יתיחס אלינו,כמו שאנחנו נכנסים לחנות ועטים עליך המוכרות על מנת לקנות ואיזה סבר פנים יפה רק שתקנו, הלואי שההתייחסות הזו תהיה גם כשמשהו לא בסדר, חברה שמכבדת את עצמה אמונה ואמורה לשרת את לקוחותיה כראוי גם בהחזרי כספים או להחלפה של מוצרים. אני תיקוה שתלונה זו תחדור ולו לאחד הגורים אז דיינו. האמינו לי זה לא הגרביים זה העיקרון. בברכה סילביה
עוגמת נפש, ובושה סוג הנזק :
אבקש גרפיים חדשים או את הכסף בחזרה. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה