פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון כתובת:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון הייתי בסניף בקניון איילון. היה מדף גדול ועליו כתוב בענק (וגם שלט בכניסה לחנות) שיש 50% הנחה + 20% הנחה נוספת לחברי מועדון. מדדתי כמה פריטים שאת כולם אספתי מהמדף עם השלט והחלטתי לקחת ארבעה פריטים.
כשהגעתי לקופה התברר לי שאף אחד מארבעת הפריטים אינו משתתף במבצע ושהם נמכרים במחירם הרגיל!! שאלתי את המוכרת, איך זה ייתכן, אז היא ענתה שהם לא מספיקים לסדר את הסחורה ושמים את הכל על המדף הגדול הזה. זו פשוט חוצפה !!! על המדף צריכה להיות רק סחורה שמשתתפת במבצע הזה. ואם יש להם עומס, אז שישימו מוכרת שכל תפקידה יהיה למיין את הסחורה. זה פשוט חוצפה! בסופו של דבר כמובן שלא קניתי כלום והחזרתי את כל ארבעת הפריטים, רק מהחוצפה שלהם ומההטעיה שלהם!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום
פניית הלקוחה טופל בשירות הלקוחות
תגובה:
פניית הלקוחה טופל בשירות הלקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה