פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת אמירה של מוכרת בקשר למחיר הקניה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם one באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
אתמול בקרתי בחנות הוניגמן בבאר שבע. המוכרת הציעה לי חולצה נחמדה ועמלה לשכנע לי שכדאי לי לקנות שתים כי הן במבצע (כל חולצה עולה כ- 79 ש"ח לדבריה). כשמדדתי ובחרתי את הצבעים, נגשתי לשלם ואז המוכרת לא הבינה למה המחשב לא נותן את ההנחה. הסתבר שהיא טעתה והחולצות אינן במבצע. מוכרת בשם ענת טלפנה למנהלת החנות בניסיון לכבד את דברי המוכרת ולא לאכזב אותי, כמקובל ! סכמתי עם ענת שתתקשר אלי ותמסור לי את החלטת מנהלת החנות. לצערי ענת אכן התקשרה והביעה את צערה אך מנהלת החנות לא היתה מוכנה לקחת אחריות על טעותה של העובדת שלה ושוב אני מציינת, כמקובל וכנהוג בכל חנות המכבדת את עצמה. אני לא נסיתי להרוויח מטעותה של המוכרת, אך עקרונית אני יודעת שעל הקונה לשלם את המחיר שהמוכר נקב גם אם טעה. יצאתי מאוכזבת מהחנות ואיני יודעת אם אי פעם אשוב לקנות הוניגמן
בתודה מראש על ההתייחסות ואולי גם על הנכונות לנהוג בי כראוי
חוה חרמש
קיבוץ כפר עזה
ד.נ הנגב
85142
נייד 0506494243
מייל [email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכירת שתי החולצות במחיר שהובטח ע"י המוכרת פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל מנהלת תחום לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח טופל בשירות הלקוחות תגובה:
הטיפול נסגר מול הלקוח בשירות הלקוחות לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה