שילוט מחיר מוטעה ואי אכפתיות מצד צוות החנות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון עזריאלי חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני ובעלי נכנסנו לחנות הוניגמן בקניון חיפה, היו תלויים מכנסיים לגברים ושלט שרשום עליו "179 ש"ח", התחיל בעלי למדוד כמה מכנסיים מהסטנד, ובחרנו באחד מהם, כשהגענו לקופה, המוכרת דרשה מחיר של כ- 269 ש"ח, אמרנו לה שרשום 179, ואף צילמנו את השלט שהיה רשום עליו "179 ש"ח" ולא "החל מ- 179". הקופאית והמנהלת התנהגו בצורה בלתי הולמת ללא אכפתיות בנו כלקוחות, וללא כל התחשבות בזמן שבזבזנו ובהטעיה שגרמו לנו שהיא כתוצאה מטעותם שלהם ולא בעיה של הלקוחות. המנהלת היתה בחנות, ראתה הכל, וכאשר ביקשנו מספר טלפון או מייל של מנהל אחראי מעליה אמרה שהיא לא יכולה לתת לנו, ובאפשרותינו רק להשאיר מכתב בכתב ידנו שהיא תעביר הלאה. כשמוכרים טועים במחירים תמיד אמורים לבוא לקראת הלקוח, נגרמה לנו עוגמת נפש רבה מחוסר האכפתיות של הצוות למרות שראו שאנו צודקים. זו התנהגות שלא הולמת רשת כ"כ ידועה ומכובדת, ולא מקובלת עלינו.
|
לכל הפחות לתת את המוצר במחיר שנקוב על השלט! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|